fiesta Skrevet 6. april 2005 #1 Skrevet 6. april 2005 Nå har Dennis forlatt huset. Savnet ble vel for stort. Jeg kan ikke si at jeg kommer til å savne han. Han var visst deprimert hele uken.
Gjest gjest1 Skrevet 6. april 2005 #2 Skrevet 6. april 2005 Bortsett fra najs hår så har han ikke fått noe av min interesse til å glo videre på programmet så... bajbaj! Håper de slenger inn hun sure dama igjen som bare var sinna hele dagen og fikk han med firkanta hode til å si JAG PISSAR PÅ DEI!! Slikt er bra tv :D
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #3 Skrevet 6. april 2005 Bortsett fra najs hår så har han ikke fått noe av min interesse til å glo videre på programmet så... bajbaj! Håper de slenger inn hun sure dama igjen som bare var sinna hele dagen og fikk han med firkanta hode til å si JAG PISSAR PÅ DEI!! Slikt er bra tv :D Hvem var det? Så ikke på i starten...
Aurora20 Skrevet 6. april 2005 #4 Skrevet 6. april 2005 Hvorfor har Dennis forlatt huset!? Han var jo en av mine favoritter jo Hehe.. Big Brother er avhengighetsskapende. Ferdig med den saken
*Lene* Skrevet 7. april 2005 #5 Skrevet 7. april 2005 Nå som Dennis OG Tina er borte blir det ikke spesielt morsomt å se på lenger. Tror ikke jeg gidder lenger faktisk! Dennis var min favoritt....
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2005 #6 Skrevet 7. april 2005 Skjønner ikke at dere gidder å se på BB ærlig talt. da vil jeg si det er mer spennende å sitte å se på livet nedi en gullfiskbolle---
*Lene* Skrevet 7. april 2005 #7 Skrevet 7. april 2005 Skjønner ikke at dere gidder å se på BB ærlig talt. da vil jeg si det er mer spennende å sitte å se på livet nedi en gullfiskbolle--- Ja, og deg om det ;-)
Laina Skrevet 7. april 2005 #8 Skrevet 7. april 2005 Skjønner ikke at dere gidder å se på BB ærlig talt. da vil jeg si det er mer spennende å sitte å se på livet nedi en gullfiskbolle--- Og jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder å se på Sex and the city heller, men jeg pleier ikke si det i en diskusjon som omhandler den serien... Hver sin smak, og takk for det! La nå oss som liker BB få lov til det, da!
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2005 #9 Skrevet 7. april 2005 Så kjip at han gikk ut av huset... :-x
Gjest Lizzi Skrevet 7. april 2005 #10 Skrevet 7. april 2005 Når det gjelder Dennis så er han et eksempel på hvor ulikt man kan se på et menneske over tid. Jeg syntes han var råstilig i starten, mens nå på slutten synes jeg ikke noe om utseende hans Men han virket som en sympatisk type uansett..
lizzy x Skrevet 7. april 2005 #11 Skrevet 7. april 2005 syns det var kjipt at han gikk ut,han lagde litt mere liv også har han jo den dødskule latteren
Gjest baby-E Skrevet 7. april 2005 #12 Skrevet 7. april 2005 syns det er kjipt at han har gått jeg...
mrs williams Skrevet 7. april 2005 #13 Skrevet 7. april 2005 synst det er trist at han forlot huset jeg...buhu...jeg kommer hvertfall til å savne guten!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå