Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har Dennis forlatt huset. Savnet ble vel for stort. Jeg kan ikke si at jeg kommer til å savne han. Han var visst deprimert hele uken.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Bortsett fra najs hår så har han ikke fått noe av min interesse til å glo videre på programmet så... bajbaj! Håper de slenger inn hun sure dama igjen som bare var sinna hele dagen og fikk han med firkanta hode til å si JAG PISSAR PÅ DEI!! Slikt er bra tv :D

Gjest Anonymous
Skrevet
Bortsett fra najs hår så har han ikke fått noe av min interesse til å glo videre på programmet så... bajbaj! Håper de slenger inn hun sure dama igjen som bare var sinna hele dagen og fikk han med firkanta hode til å si JAG PISSAR PÅ DEI!! Slikt er bra tv :D

Hvem var det? Så ikke på i starten...

Skrevet

Hvorfor har Dennis forlatt huset!? Han var jo en av mine favoritter jo :cry:

Hehe.. Big Brother er avhengighetsskapende. Ferdig med den saken :ler:

Skrevet

Nå som Dennis OG Tina er borte blir det ikke spesielt morsomt å se på lenger. Tror ikke jeg gidder lenger faktisk! :roll:

Dennis var min favoritt....

Gjest Anonymous
Skrevet

Skjønner ikke at dere gidder å se på BB ærlig talt.

da vil jeg si det er mer spennende å sitte å se på livet nedi en gullfiskbolle---

Skrevet

da vil jeg si det er mer spennende å sitte å se på livet nedi en gullfiskbolle---

Ja, og deg om det ;-)

Skrevet

Og jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder å se på Sex and the city heller, men jeg pleier ikke si det i en diskusjon som omhandler den serien... Hver sin smak, og takk for det! La nå oss som liker BB få lov til det, da!

Gjest Anonymous
Skrevet

Så kjip at han gikk ut av huset... :-x

Gjest Lizzi
Skrevet

Når det gjelder Dennis så er han et eksempel på hvor ulikt man kan se på et menneske over tid. Jeg syntes han var råstilig i starten, mens nå på slutten synes jeg ikke noe om utseende hans :roll: Men han virket som en sympatisk type uansett..

Skrevet

syns det var kjipt at han gikk ut,han lagde litt mere liv også har han jo den dødskule latteren :ler:

Gjest baby-E
Skrevet

syns det er kjipt at han har gått jeg...

Skrevet

synst det er trist at han forlot huset jeg...buhu...jeg kommer hvertfall til å savne guten!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...