Gå til innhold

Hvor mange dpo var du når du testet positivt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hadde du testet hver dag frem til da?

Anonymkode: bfc6c...dba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme som brukeren over, svak positiv på 10 dpo. Hadde testet noen dager i forkant, helt blendahvite (ikke overraskende selvsagt siden det var så tidlig).

Skrevet

Har testet tidligst 17DPO (når mens er reellt forsinket mao). Når jeg har vært gravid, har streken vært nokså sterk på det tidspunktet. 

Anonymkode: fdc92...e70

Skrevet

Testet negativt 11 dpo , positiv ble den 20 dpo , hadde ikke testet mellom da!

Skrevet

Testet første gang ca 12 dpo. Veldig sterk strek.

Anonymkode: 911fd...a38

Skrevet

Testet negativt 8 dpo, positiv 9 dpo

Skrevet

Negativ 9 dpo, positiv 11 dpo✌🏼

Anonymkode: 5c28b...f3f

Skrevet

Jeg pleier å teste positivt 7-8 dpo med babyplan sine tidligtester. Med alle andre må jeg vente litt ekstra. Sist fikk jeg positiv cb digital med ukeindikator 11 dpo. 

Anonymkode: 61a07...1c3

Skrevet

Første gang(exu) 11 dpo, testa ikke før. Andre gang, testa ikke før da heller, dagen mensen ikke kom. Men da var jeg ganske sikker på at jeg var gravid mtp kvalme og såre bryster. 

Skrevet

Testet negativt 7 dpo, og fikk en veldig svak strek 8 dpo. 

Anonymkode: 77677...656

Skrevet

Med første vet jeg ikke når jeg kunne ha testet positivt, testet først ved IKM og da var den helt tydelig positiv. Med andre testet jeg 11 dpo fordi jeg skulle reise på ferie og ville vite om jeg var gravid. Blenda hvit, så jeg slo det litt fra meg. Men mensen kom aldri og fikk brått en haug symptomer som ikke var til å ta feil av. Så da var det bare å finne et apotek og få tatt testen 😅 testet da to dager etter forventet mens og teststreken var positiv, men ikke veldig sterk egentlig. Men gravid var jeg :)

Anonymkode: c84bc...9fb

Skrevet

Jeg er nå 20 dpo, ikke fått en entydig positiv enda. Noen positive og noen negative, nå er jeg tom for tester og bare venter på flere

Anonymkode: bc35b...03a

Skrevet

Positiv fra 8 dpo :)

Anonymkode: 8001b...757

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...