AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #1 Del Skrevet 19. januar 2019 Uansett om jeg kjøper dyr eller billig øyeskygge så syns jeg den gnis ut og blir stygg i løpet av dagen, selv kun time etter jeg har tatt det på. Bruker nå Chanel, men har kjøpt billigmerker og L'Oreal, maybelline etc også med samme resultat. Bruker både matte og med shimmer som er er litt mer kremete, men den sklir liksom ut likevel. Noen tips? Hjelper det å bruke primer? Anonymkode: 70065...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. januar 2019 #2 Del Skrevet 19. januar 2019 Denne primeren fra NYX gjør at øyeskyggen sitter som støpt. Billig er den også. https://www.blush.no/product/867964/sminke/oeyne/primer/nyx-professional-makeup-eye-shadow-base# Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #3 Del Skrevet 19. januar 2019 Urban decay. Bare husk å bruke primer potion under. Anonymkode: ad98a...ecf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #4 Del Skrevet 19. januar 2019 8 minutter siden, Peonjenta skrev: Denne primeren fra NYX gjør at øyeskyggen sitter som støpt. Billig er den også. https://www.blush.no/product/867964/sminke/oeyne/primer/nyx-professional-makeup-eye-shadow-base# Perfekt! Skal teste det ut Føler jeg ser ut som en klovn når jeg kommer på jobb, til tross for at jeg er ganske nøye når jeg sminker meg. Kan det ha noe med at jeg har fet hud å gjøre? Anonymkode: 70065...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #5 Del Skrevet 19. januar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Perfekt! Skal teste det ut Føler jeg ser ut som en klovn når jeg kommer på jobb, til tross for at jeg er ganske nøye når jeg sminker meg. Kan det ha noe med at jeg har fet hud å gjøre? Anonymkode: 70065...be4 Vet ikke hva du mener? Anonymkode: a1fb7...c00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #6 Del Skrevet 19. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke hva du mener? Anonymkode: a1fb7...c00 Øyeskyggene jeg bruker nå flyter utover så det ikke ser pent ut, jeg ser ut som en klovn eller panda. Så tenkte det kanskje kan være fordi jeg har fått fet hud i det siste. Før var huden min mer tørr. Skal teste primer og se om det hjelper. Anonymkode: 70065...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 19. januar 2019 #7 Del Skrevet 19. januar 2019 Jeg syns primeren fra urban decay er vesentlig bedre enn den fra nyx. Da fungere tilogmed billige øyenskygger greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #8 Del Skrevet 19. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Perfekt! Skal teste det ut Føler jeg ser ut som en klovn når jeg kommer på jobb, til tross for at jeg er ganske nøye når jeg sminker meg. Kan det ha noe med at jeg har fet hud å gjøre? Anonymkode: 70065...be4 Du trenger vel ikke øyenskygge på jobb.. Anonymkode: 409f8...7fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #9 Del Skrevet 19. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du trenger vel ikke øyenskygge på jobb.. Anonymkode: 409f8...7fd Om ts trenger øyenskygge på jobb eller ikke var ikke spørsmålet her da. Ts vil tydeligvis bruke det på jobb, og trenger tips til hvordan hun får den til å sitte godt. Støtter opp under forslaget om å prøve primer ts. Jeg får veldig oljete øyelokk, og urban decay primer potion og Mac Paint Pot funker godt for meg. Anonymkode: 937f2...046 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #10 Del Skrevet 20. januar 2019 Bruk eyeprimer før skygge. Alltid. Da sitter skyggen bedre og holder seg på plass. Anonymkode: 66ab4...c62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde1302 Skrevet 20. januar 2019 #11 Del Skrevet 20. januar 2019 Jeg er veldig fornøyd med øyenskyggene fra Mac og UD. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 20. januar 2019 #12 Del Skrevet 20. januar 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Perfekt! Skal teste det ut Føler jeg ser ut som en klovn når jeg kommer på jobb, til tross for at jeg er ganske nøye når jeg sminker meg. Kan det ha noe med at jeg har fet hud å gjøre? Anonymkode: 70065...be4 Ja, noen har fet hud på selve øyelokkene også. Jeg har fet hud og sminken min blir stripete etter bare et par timer om jeg ikke bruker primer. Nå bruker jeg bare en champagnefarget skimrende øyeskygge til daglig da. Men primeren gjør også at skyggen blir mer intens i farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå