Gå til innhold

HJELP!!!!!!!! jeg gir snart opp (utdrikningslag)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja HUFF jeg skal arrangere utdrikkningslag til neste helg, det er blitt bedt 12 stykker og bare 5 kan/vil være med :-( Tragisk!!!!

Jeg hadde ordnet med aromamassasje, og veit dere hun ringte igår og kunne ikke alikevel!!!!

Så her sitter jeg og klør meg i hodet, veit ikke hva vi skal finne på,

Hun skal bli hentet i rallybil, og vi skal møte henne med lunch. Så blir det rebusløp m blant annet vasking av bilruter, det blir også bowling.

Vi skal hjem til meg på kvelden og ha middag, klemmegaver og spørsmål som jeg har stilt samboeren hennes og karaoke.

Men hva mer kan vi finne på????????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du har ett ganske bra program, jeg. Hva med å ringe en annen aromatereapeut?

Skrevet

Synes du hadde funnet på masse jeg! det du skrive må da vel dekke et helt dagsoplegg? Man må ikke på død og liv ha tusen aktviteter i et utdrikkningslag syns jeg, di fleste synes det kan vere like kos med noen aktiviteter og åsså nyte dagen sammen me vennene sine!

surt at aromamasasjen ikke gikk i box men du kan da vel booke en time en annen plass? du bør jo få en time til neste helg?

lykke til! klem

:-)

Skrevet

har hatt en ringerunde, men det er ingen som har mulighet til og ta det :-(

Gjest lmari
Skrevet

Prøv å få til en ridetime for bruden da vel? Det er billig og faktisk veldig morsomt!

.. så fremt hun ikke er ei hestejente fra før, da er det ikke like stas!

Vi arrangerte utdrikningslag i fjor, da var bruden oppe i helikopter, ble trukket etter en vannscooter i badering, kjørte gocart og avsluttet med ridetime. Hesten var den eneste hun var redd for hele dagen!! :ler: Det ble kjempemorsomt for alle sammen, vi betalte ikke mer enn 200 kroner for en ridetime, bruden red i ti minutter og så fikk de andre som hadde lyst prøve seg etterpå. Moro!

Skrevet

Hva med å spørre kjæresten hennes? Så kjper dere inn litt olje og sånn og hun med bind for øynene bli gnidd litt på ryggen og sånn av han?`

Eller så kan kanskje enhudpleie time være like aktuelt?

Skrevet

I mitt utdrikningslag var det også "bare" 4 stk (av 12-13) + meg. hadde en utrolig flott dag likevel. :):)

Skrevet

Kjøp inn gode oljer, ansiktmasker, fotbad, hårkur etc. og lag deres eget SPA. Ha klart store gode håndklær, godt drikke og lett snacks (frukt, bær og grønnsaker)

Alle kan delta og man hjelper hverandre.

Gjestene tar seg selvsagt etkstra godt av bruden, slik at hun får full pakke med massasje, masker, fotpleie, sminking o.s.v

Ganske hyggelig aktivitet for en liten venninnegjeng :-)

Det er også morsmmere for bruden om alle er med på aktiviteten (det er ihvertfall min erfaring).

Skrevet

Det høres ut som om du har et kjempegøy program allerede jo! Kan ikke du ta en prat med forloveren min... :tunge1:

Skrevet

Kan du ikke heller bestille en time til aromaterapi nærmere bryllupet? Så får hun overrukket et gavekort fra alle dere jentene under middagen på kvelden? Behovet for litt egenpleie øker jo nærmere bryllupet man kommer, skal jeg si deg. :ler:

Mitt utdrikningslag fant sted 3 uker før jeg giftet meg. Vi var på spa - akkurat hva jeg trengte i innspurten med forberedelser. Jeg storkoste meg! :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet

Syns planene dine er kjempefine jeg!!! :D

K

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...