frk.Helene Hare Skrevet 22. januar 2019 #141 Skrevet 22. januar 2019 3 minutter siden, herzeleid skrev: Joda, jeg er enig i at han kunne vært mer fintfølende. Fra trådstarters side eller noen andre? Jeg har ikke lest hele tråden, men av det jeg har lest virker det som reaksjonene er langt verre enn spørsmålet trådstarter stiller. Det jeg synes er litt rart er at ikke flere ser hvor kontraproduktivt det er. Om en er lei av troll er jo det aller dummeste en kan gjøre å hisse seg opp og gi dem nøyaktig det de ønsker. Om en ønsker et noenlunde seriøst forum er det dumt å skjelle ut eller svare useriøst på spørsmål. I slike tråder dukker det ofte opp brukere (ofte AB) som legger seg på samme nivå som TS, og kommer med direkte usaklige svar. At reaksjonene kan være verre enn spørsmålet i HI skyldes nok at enkelte brukere er drittlei denne måten å snakke til/om kvinner, og derfor er på offensiven. (Andre er akkurat like oppgitt, men svarer ikke i tråden.) Det er et forsvinnende lite mindretall av kvinner som synes dette er en måte å omtale mennesker på. Jeg tror personlig ikke at det er en hyggelig og vitebegjærlig godgutt som har skrevet HI. Vi vet av erfaring hvilken vei slike tråder tar her på KG. Men som sagt - jeg synes det er underholdende. Et 100% seriøst forum har jeg aldri vært borti. Dersom jeg hadde hatt seriøse spørsmål om menns underliv, og gått inn på et mannsdominert forum, så hadde jeg selvfølgelig ikke begynt å slenge om meg med begrep som menn flest responderer negativt på. Om jeg hadde gjort det, så hadde det vært for å provosere. 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #142 Skrevet 22. januar 2019 Hvordan kan en tråd med en så åpenbart trolle-tittel ende opp i 8 sider? At noen gidder.... Anonymkode: e70bf...e7e 1
frk.Helene Hare Skrevet 22. januar 2019 #143 Skrevet 22. januar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan en tråd med en så åpenbart trolle-tittel ende opp i 8 sider? At noen gidder.... Anonymkode: e70bf...e7e #klakatpåhuvudet 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #144 Skrevet 24. januar 2019 Jeg ble slapp nedentil da jeg ble skilt. Kroppen er rar altså. Anonymkode: 93a68...434 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #145 Skrevet 25. januar 2019 På 21.1.2019 den 20.56, Cara_melita skrev: Er ikke mann så det vet jeg lite om egt. Er vel basert på generell observasjon av venner og bekjente. Og så lage et statistisk grunnlag utifra det, samt gjøre en objektiv vurdering. Observerer du at dine venner og bekjente har sex? Anonymkode: 5099e...660 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #146 Skrevet 26. januar 2019 På 19.1.2019 den 21.31, stardust75 skrev: har lest det og bekreftet fakta. fitta kan bli mye løsere etter født unger og jo flere unger jo større sjangse for at den aldri går tilbake til samme størrelse igjen, fakta er fakta. Fitta endrer form etter fødsel og blir aldri den samme igjen som før fødsel Ei eg kjenner ble trang som en jomfru etter fødsel. Mannen hennes bekreftet det. Sist jeg var hos gyn sa hun "du har ikke fått barn", så jeg måtte forklare at jo, jeg har to.. så noen kan bli slappere, noen kan bli strammere Anonymkode: aa476...dd3 3
dr_zhivago Skrevet 26. januar 2019 #147 Skrevet 26. januar 2019 Kan du ikke bare prøvekjøre da? Er vel eneste måten du kan finne ut om hun er trang eller ei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå