Gå til innhold

alenemor=løs fitte?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

He he. Snakk om massivt hylekor. Hele livmorklanen graver seg ned og kaster blodige tannponger, bind og alle kvinners lidelser. 

Går nok bra TS, om sexen er bra og du er litt viril så overlever du nok en litt brukt mus, er nok andre greier som gjør et forhold med en alenemor kan bli komplisert 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, RoH skrev:

He he. Snakk om massivt hylekor. Hele livmorklanen graver seg ned og kaster blodige tannponger, bind og alle kvinners lidelser. 

Går nok bra TS, om sexen er bra og du er litt viril så overlever du nok en litt brukt mus, er nok andre greier som gjør et forhold med en alenemor kan bli komplisert 

Det er snakk om generell body-shaming. Selvfølgelig skal man reagere på sånt! 

Det som er mest skammelig er innlegg som dette, som ikke forstår hvorfor vi små kvinner blir så engasjert eller bryr den søte nesen vår i dette.. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Chablis skrev:

Det som er mest skammelig er innlegg som dette, som ikke forstår hvorfor vi små kvinner blir så engasjert eller bryr den søte nesen vår i dette.. 

Jeg ble også sittende å tenke på dette. Bortsett fra det (sannsynlige) faktum at TS er et lite incel-troll, så finnes det utrolig nok fremdeles menn som vralter rundt i samfunnet med slike antikvariske og lavpannede meninger. (Og såre knoker.) Dessverre. 

Endret av frk.Helene Hare
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Chablis skrev:

Ja skam, ikke forstår, overgrep, vold osv. Vi menn er utrolig lite forståelsesfulle, i følge en del feminister hadde det vært greit å kastrere alle guttebarn fra de var små. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, RoH skrev:

Vi menn er utrolig lite forståelsesfulle, i følge en del feminister hadde det vært greit å kastrere alle guttebarn fra de var små. 

Alle menn?

Snakk for deg selv. Jeg kjenner masse bra mannfolk som aldri ville uttrykt seg på den måten. Både min far og mine sønner er feminister (= opptatt av likestilling og like rettigheter for begge kjønn). Vi har mange og gode diskusjoner hvor begge parter får nye perspektiv på flere ting. Men dette krever åpenhet og mot til å se at man iblant danner seg synspunkt på feil grunnlag.

Det må jo være ugreit for mannfolk som faktisk reflekterer litt over de sakene som så tydelig opptar kvinner å bli stemplet på denne måten? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, RoH skrev:

Ja skam, ikke forstår, overgrep, vold osv. Vi menn er utrolig lite forståelsesfulle, i følge en del feminister hadde det vært greit å kastrere alle guttebarn fra de var små. 

Du måtte inn i offerrollen etter å ha blitt gjort oppmerksom på hvor nedsettende du er ovenfor kvinner? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, RoH skrev:

Du er så kvinnefiendtlig. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, RoH skrev:

Hvorfor drar du hersketeknikker inn i det hele? Du demonstrerer jo bare mitt poeng. 

Og jeg har ALDRI hørt om en feminist som vil kastere barn.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er i alle fall et godt eksempel på hvorfor forumet tiltrekker seg troll:

om tråden er laget for å trolle får trådstarter akkurat de reaksjonene han ønsker.

Om dette er en som genuint lurer har han fått masse bitre reaksjoner og lite annet. 

Brukerne har med andre ord enten lykkes i å gi et troll akkurat det det ønsker, eller å skremme bort en seriøs bruker. Vell blåst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, herzeleid skrev:

Denne tråden er i alle fall et godt eksempel på hvorfor forumet tiltrekker seg troll:

om tråden er laget for å trolle får trådstarter akkurat de reaksjonene han ønsker.

Om dette er en som genuint lurer har han fått masse bitre reaksjoner og lite annet. 

Brukerne har med andre ord enten lykkes i å gi et troll akkurat det det ønsker, eller å skremme bort en seriøs bruker. Vell blåst

Korrekt. De mest kjente incel-trollene finner man i denne tråden. Mangler bare HH nå. 

Anonymkode: 43a06...da0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Noen blir det kanskje? Noen er slappere og andre strammere. Før de får barn også. Er det et problem for kvinnen selv så er det bare å gjøre knipeøvelser. Tror ikke alenemødre et mer utsatt enn andre altså😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, herzeleid skrev:

Skremme bort en seriøs bruker? 

Når man spør om noe her inne så får man svar, er man påståelig på noe man ikke vet noe om får man svar og dersom man bodyshamer kvinner i 2019 får man DEFINITIVT svar (og heldigvis for det!) 

Det er overhodet ingenting som tilsier at ts er en såkalt seriøs bruker med et uskyldig spørsmål. 

Og om ts er et troll eller ikke er fullstendig likegyldig, bodyshaming skal slås ned på hver ENESTE gang. 

Om noen på skolen kaller min datter feit, så er det ikke greit bare fordi de sier "kødda" dagen etter. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Chablis skrev:

Skremme bort en seriøs bruker? 

Når man spør om noe her inne så får man svar, er man påståelig på noe man ikke vet noe om får man svar og dersom man bodyshamer kvinner i 2019 får man DEFINITIVT svar (og heldigvis for det!) 

Jeg tror ikke noen har påstått at vedkommende ikke får noen svar. Kun at svarene i all hovedsak er sinnasvar som enten ikke hjelper trådstarter nevneverdig, eller akkurat det vedkommende ønsker.

Sitat

Det er overhodet ingenting som tilsier at ts er en såkalt seriøs bruker med et uskyldig spørsmål. 

Og om ts er et troll eller ikke er fullstendig likegyldig, bodyshaming skal slås ned på hver ENESTE gang. 

Om noen på skolen kaller min datter feit, så er det ikke greit bare fordi de sier "kødda" dagen etter. 

Kan du peke på hva som er "bodyshaming" her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, herzeleid skrev:

Jeg tror ikke noen har påstått at vedkommende ikke får noen svar. Kun at svarene i all hovedsak er sinnasvar som enten ikke hjelper trådstarter nevneverdig, eller akkurat det vedkommende ønsker.

Kan du peke på hva som er "bodyshaming" her? 

Jeg kan se svar her som handler om vagina, bekkenbunnen, og egne erfaringer etter fødsel fra innehavere av vagina. Alle disse svarene burde hjelpe ts dersom hensikten var et uskyldig spørsmål. 

Det snakkes nedsettende om en kroppsdel, attpåtil nedsettende kommentarer som ikke medfører riktighet. Det er bodyshaming. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Chablis skrev:

Jeg kan se svar her som handler om vagina, bekkenbunnen, og egne erfaringer etter fødsel fra innehavere av vagina. Alle disse svarene burde hjelpe ts dersom hensikten var et uskyldig spørsmål. 

Igjen, ingen har benektet at de finnes, men om du leser gjennom første side vil du se at flertallet av innlegg er "sinnainnlegg" og i veldig liten grad seriøse svar. 

Sitat

Det snakkes nedsettende om en kroppsdel, attpåtil nedsettende kommentarer som ikke medfører riktighet. Det er bodyshaming. 

Hva blir skrevet som er nedsettende og hva er feil? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 minutter siden, herzeleid skrev:

Igjen, ingen har benektet at de finnes, men om du leser gjennom første side vil du se at flertallet av innlegg er "sinnainnlegg" og i veldig liten grad seriøse svar. 

Hva blir skrevet som er nedsettende og hva er feil? 

Når noen kommer med uriktige og ufine påstander om kjønnsorganet ditt så blir man selvfølgelig "sint" og reagerer på dette, og da spesielt når påstanden blir lagt ut av noen som ikke har noe grunnlag til påstanden. At påstanden etter mye påtrykk ble moderert til "noen" endrer ikke faktum av hvordan påstanden ble fremsatt i starten av tråden. Dersom nedsettende og feil påstander i denne tråden ikke er åpenbare så sier det mer om deg enn meg, jeg har ingen planer om å sitere for å dra møkka frem igjen. 

Dersom du synes dette er helt greit så deg om det, men jeg synes det er svært tydelig i svarene her at den generelle kvinne her på kg ikke synes dette er greit. Og det inkluderer meg. 

Noe lenger enn dette drar jeg ikke diskusjonen med deg, ting står åpenbart her så alle kan se og så får hver enkelt gjøre seg opp sin egen mening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Chablis skrev:

Når noen kommer med uriktige og ufine påstander om kjønnsorganet ditt så blir man selvfølgelig "sint" og reagerer på dette, og da spesielt når påstanden blir lagt ut av noen som ikke har noe grunnlag til påstanden. At påstanden etter mye påtrykk ble moderert til "noen" endrer ikke faktum av hvordan påstanden ble fremsatt i starten av tråden.

Jeg har forstått at det er en del av dere som hisser dere veldig opp, men jeg kan ikke se noen uriktig og ufin påstand i førsteposten. Så vidt jeg kan se starter tråden med et spørsmål, ikke en påstand. 

Sitat

Dersom nedsettende og feil påstander i denne tråden ikke er åpenbare så sier det mer om deg enn meg, jeg har ingen planer om å sitere for å dra møkka frem igjen. 

Igjen, åpningsposten ser ut til å bestå av et spørsmål som mange av dere hisset dere veldig opp over. Jeg kan dermed ikke se at du har støtte i påstanden om at den starter med "nedsettende og feil påstander". 

Sitat

Dersom du synes dette er helt greit så deg om det, men jeg synes det er svært tydelig i svarene her at den generelle kvinne her på kg ikke synes dette er greit. Og det inkluderer meg. 

Ja det er åpenbart at mange av dere ble veldig krenket, men som jeg prøver å forklare for dere oppnår dere bare å gjøre forumet enda dårligere, mindre attraktivt for seriøse brukere og mer attraktivt for troll når dere hisser dere sånn opp og svarer deretter. 

Sitat

Noe lenger enn dette drar jeg ikke diskusjonen med deg, ting står åpenbart her så alle kan se og så får hver enkelt gjøre seg opp sin egen mening. 

Det får du gjøre som du vil med, men per nå fremstår påstandene dine feilaktige. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, herzeleid skrev:

Jeg har forstått at det er en del av dere som hisser dere veldig opp, men jeg kan ikke se noen uriktig og ufin påstand i førsteposten. Så vidt jeg kan se starter tråden med et spørsmål, ikke en påstand. 

Du ser ikke at ordbruken fører til at man trekker en del (muligens uriktige) konklusjoner om TS? En seriøs bruker hadde neppe valgt å stille spørsmålet på akkurat den måten på Kvinneguiden dersom han ønsket seriøse svar. Legg gjerne også til den jevne strømmen av tråder og innlegg med samme språk hvor ønsket om å provosere er helt krystallklart. Videre er det flere ganger kvinners egenopplevde og varierende erfaringer svares med f.eks."joho, for dere er slappe i dåsa alle sammen, dere skjønner det bare ikke". Gjennomgangstonen i innleggene til disse som kanskje er seriøse brukere eller muligens små troll er nedlatende, bedrevitende og oppfattes jevnt over som misogynistisk.

Er det rart at man blir litt lei, og legger seg på samme nivå som trollene? (For mitt eget vedkommende er sånne tråder utrolig fascinerende. Det er enkelte mannfolk jeg er sjeleglad jeg aldri kommer til å møte.)

Endret av frk.Helene Hare
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, frk.Helene Hare skrev:

Du ser ikke at ordbruken fører til at man trekker en del (muligens uriktige) konklusjoner om TS? En seriøs bruker hadde neppe valgt å stille spørsmålet på akkurat den måten på Kvinneguiden dersom han ønsket seriøse svar. Legg gjerne også til den jevne strømmen av tråder og innlegg med samme språk hvor ønsket om å provosere er helt krystallklart.

Joda, jeg er enig i at han kunne vært mer fintfølende.

Sitat

Videre er det flere ganger kvinners egenopplevde og varierende erfaringer svares med f.eks."joho, for dere er slappe i dåsa alle sammen, dere skjønner det bare ikke". Gjennomgangstonen i innleggene til disse som kanskje er seriøse brukere eller muligens små troll er nedlatende, bedrevitende og oppfattes jevnt over som misogynistisk.

Fra trådstarters side eller noen andre? Jeg har ikke lest hele tråden, men av det jeg har lest virker det som reaksjonene er langt verre enn spørsmålet trådstarter stiller.

Sitat

Er det rart at man blir litt lei, og legger seg på samme nivå som trollene? (For mitt eget vedkommende er sånne tråder utrolig fascinerende. Det er enkelte mannfolk jeg er sjeleglad jeg aldri kommer til å møte.)

Det jeg synes er litt rart er at ikke flere ser hvor kontraproduktivt det er. Om en er lei av troll er jo det aller dummeste en kan gjøre å hisse seg opp og gi dem nøyaktig det de ønsker. Om en ønsker et noenlunde seriøst forum er det dumt å skjelle ut eller svare useriøst på spørsmål. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...