Snaskesnusken Skrevet 19. januar 2019 #61 Skrevet 19. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bemerker meg at du ikke vil svare på mitt spørsmål, selv om jeg svarte på ditt. Anonymkode: 8f08c...0ee Voks opp! 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #62 Skrevet 19. januar 2019 Alenemor her, som ikke har løs fitte, og ikke har endret seg etter 2 barn. Sist mann jeg skulle ha sex med, så gikk det ikke, han hadde for tykk penis og vi fikk den ikke inn. Jeg liker beste helt normal størrelse på penis. Anonymkode: 04f00...76c 6
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #63 Skrevet 19. januar 2019 Ja,alle alenemødre er slappe der nede. De som er samboer eller gift blir ikke slappe. Anonymkode: 76e12...ed0 2
stardust75 Skrevet 19. januar 2019 #64 Skrevet 19. januar 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor svarer du han med "kan" da når det står "probably" i artikkelen? Tråden er ikke stygg. Jeg ville bare høre om andres erfaringer. Anonymkode: 8f08c...0ee det står at fitten mest sannsynelig ikke vil returnere til sin vanlige størrelse, som jeg har sagt HELE jevla tiden, er så mange sarte kvinnesjeler her som ikke tåler noenting
stardust75 Skrevet 19. januar 2019 #65 Skrevet 19. januar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alenemor her, som ikke har løs fitte, og ikke har endret seg etter 2 barn. Sist mann jeg skulle ha sex med, så gikk det ikke, han hadde for tykk penis og vi fikk den ikke inn. Jeg liker beste helt normal størrelse på penis. Anonymkode: 04f00...76c you wish!😂 all lies
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #66 Skrevet 19. januar 2019 Jeg er alenemor til 2,og ikke slapp😂 Anonymkode: 76e12...ed0 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #67 Skrevet 20. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Alenemor her, som ikke har løs fitte, og ikke har endret seg etter 2 barn. Sist mann jeg skulle ha sex med, så gikk det ikke, han hadde for tykk penis og vi fikk den ikke inn. Jeg liker beste helt normal størrelse på penis. Anonymkode: 04f00...76c Samme her. Har født to barn. Foretrekker peniser som ikke er så store. Anonymkode: 91f75...6da 5
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #68 Skrevet 20. januar 2019 3 timer siden, stardust75 skrev: det står at fitten mest sannsynelig ikke vil returnere til sin vanlige størrelse, som jeg har sagt HELE jevla tiden, er så mange sarte kvinnesjeler her som ikke tåler noenting Var det ikke du som ville ha deg frabedt hersketeknikker? Anonymkode: 4e0b0...02e 5
BerntHulken Skrevet 20. januar 2019 #69 Skrevet 20. januar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er deres erfaringer? Anonymkode: 8f08c...0ee At ikke alle som virkelig trenger det, søker profesjonell hjelp. 5
Gjest O.G. Skrevet 20. januar 2019 #70 Skrevet 20. januar 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, i det man søker om en ekstra barnetrygd blir man tvangsinnlagt for å få fitta strukket ut og sydd fast i "løs" stilling. Anonymkode: 7c0cd...d44 Steinbra. ↔️
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #71 Skrevet 20. januar 2019 Verken jeg eller min mann har merket noe som helst. Har født 4 unger og han har har penis størrelse 19 cm lang og 17 i omk. Vi er helt vanlige begge to. Var helt likt før fødsel og etter. Anonymkode: d6742...b80 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #72 Skrevet 20. januar 2019 16 hours ago, AnonymBruker said: Hvis dere ikke kan svare seriøst, så ikke svar! Anonymkode: 8f08c...0ee Hvis du ikke kan spørre seriøst, så ikke spør! Anonymkode: d3561...58d 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #74 Skrevet 20. januar 2019 16 timer siden, stardust75 skrev: Will Your Vagina Be More 'Stretched Out' After Pregnancy? Your vagina stretches during birth in order to be able to let the baby pass through the birth canal. Pelvic floor muscles involved during birth can stretch by over three times their normal amount. That's a lot of stretching!. The vagina can get "looser" after having a baby as a result of the pelvic floor muscles that surround and control the vagina getting stretched out.' fakta sårer, men fakta er fakta Fortsatt ikke fakta selv om ting står skrevet på kunnskapsløse sider opprettet for å få leserklikk 16 timer siden, stardust75 skrev: har lest det og bekreftet fakta. fitta kan bli mye løsere etter født unger og jo flere unger jo større sjangse for at den aldri går tilbake til samme størrelse Nei , vagina KAN bli videre av fødsel om musklene og vevet ødelegges. Det skjer ytterst få. Vaginaen går normalt sett tilbake til samme størrelse , men du er vel blant de som stor at man blir videre av å ha sex med stor pikk også? Vagina er fleksibel og fungerer akuratt som munnen og rumpehullet ditt. Selv om du gaper over en stor burger får du ikke større munn , og selv om du bæsjer et par ganger om dagen får du ikke videre rumpehull liksom. Veit ikke om jeg skal le eller grine over det lave kunnskapsnivået blant enkelte menn as Anonymkode: fd351...212 7
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #75 Skrevet 20. januar 2019 Kan bare snakke for meg selv. Har to barn. Var løsere i noen mnd etter fødselen(e), men dette gikk tilbake. Er like trang som jeg var før jeg fikk barn. Sex kan være vondt og mannen må alltid bruke tid i starten ellers gjør det for vondt og sex blir uaktuelt. Akkurat som før jeg fikk barn. Anonymkode: 22f5f...454 4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #76 Skrevet 20. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: K Anonymkode: d58a6...64c 20 år gammel illustrasjon. Når de enda hadde så lite kunnskap om kvinnelig kjønnsorgan at de trodde kvinner ikke kunne få vaginal orgasme, bare et par ti-år før så ble kvinner voldtatt og fingret av legene sine til klitoris orgasme som behandling for psykisk sykdom. Tiden som denne illustrasjonen er fra visste de ikke engang hva jomfruhinna var eller gjorde. En vaginakanal er ikke videre selv om man ikke er jomfru , eller fordi man har fått barn. Gud, skulle tro noen av dere var neandertalere herlighet.. Anonymkode: fd351...212 8
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #77 Skrevet 20. januar 2019 https://www.dailymail.co.uk/health/article-5106737/Can-sex-stretch-vagina-Gynecologists-explain.html?ito=social-facebook I samme kategori. Anonymkode: d58a6...64c
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #78 Skrevet 20. januar 2019 Can sex really stretch out your vagina? Gynecologists set the record straight A vagina can stretch to accommodate a tampon, a penis and a baby Whether intercourse causes a permanent effect has been debated repeatedly US experts Dr Michelle Metz, Dr Lauren Streicher and Dr Jennifer Wider provide the answer By CLAUDIA TANNER FOR MAILONLINE PUBLISHED: 09:01 GMT, 22 November 2017 | UPDATED: 17:44 GMT, 22 November 2017 e-mail 2.4kshares 356 View comments The flexibility of the vagina is impressive – it can stretch to accommodate a penis as well as rather large babies. But can sex have an effect? It's a question that's been debated repeatedly over the years. And if so, is it permanent? Now gynecologists have set the record straight: and the answer is yes and no. 'The vagina is basically a muscular rubber band that stretches during sex and returns to its original shape and size,' Dr Michelle Metz told Women's Health. An exception is however, the very first time you have sex as this will cause a change in the size of the vagina. The hymen – a membrane that surrounds or partially covers the external vaginal opening – will break or tear which can sometimes lead to mild bleeding. And 'the vaginal opening increases in size,' explained Dr Metz. The vaginal wall can also stretch if you have sex with men with different-sized penises, according to the New York-based board-certified obstetrician and gynecologist. +2 The vaginal wall can also stretch if you have sex with men with different-sized penises partners – but this is not permanent say experts (stock image) RELATED ARTICLES Previous 1 Next Why an open window will help you sleep: Circulating air can...At least 675 patients fall over every day on health service...Heart failure kills more Britons than four most common...First two-drug HIV treatment regimen gets US FDA approval SHARE THIS ARTICLE Share 2.4k shares VAGINAS AND STRETCHING: THE FACTS The vagina does stretch during sex. Intercourse with a larger penis will stretch it further. But it returns to its original shape and size after intimacy is over. The very first time you have sex can cause a permanent change in the size of the vagina. Width of vaginas can vary from woman to woman and that is completely normal. The average diameter is between 2 and 3.5cm. Childbirth can permanently change the shape of the vagina. Experts say women should not get anxious about the issue. You can do pelvic floor muscle exercises to strengthen the muscles in your vaginal wall to improve sexual function. However, this isn't permanent – the vagina generally bounces back into shape after intimacy is over. 'It's pretty impossible for sex alone to permanently stretch out the vagina,' said Dr Metz. Yet while your vagina may not expand forever, you may experience some soreness or small tears like paper cuts down there from intercourse. 'That's a sign that the vaginal skin stretched a bit too much,' she explained. Do 'wide-set' vaginas exist? Referring to the line 'wide-set vagina' from the 2004 comedy Mean Girls, women's health expert Dr Lauren Streicher explains that it's not an actual medical term. 'No gynaecologist has ever used this word,' said the Chicago-based associate professor of clinical obstetrics and gynaecology. However, she said that the width of vaginas can vary from woman to woman and that is completely normal and nothing to worry about. Anonymkode: d58a6...64c
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #79 Skrevet 20. januar 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Er alenemødre slappere enn andre der nede? De har jo trossalt presset ut et barn gjennom det hullet. Hva er deres erfaringer? Anonymkode: 8f08c...0ee Det gjelder bare alenemødre...mødre i forhold eller de som er gift er skikkelig stramme 🙄👍🏻 Så hvis hun blir sammen med deg, da blir hun på magisk vis super-stram på 1-2-3! 🎉 Anonymkode: 231c8...8a1 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #80 Skrevet 20. januar 2019 Hva er egentlig poenget med denne, mildt sagt hjernedøde, tråden? Ts?? Er du i mot at kvinner skal føde barn eller hva?? Hvis du er så bekymret for slapp eller ikke slapp vagina, så foreslår jeg at du skaffer deg en robot-dame eller noe lignende. Problem solved! Ellers så sa eksen min, og en kompis som også hadde vært borti samme jenta, at den videste han hadde vært borti det var ei barnløs jente på 17-18 år (da de begge var i den alderen). Sånt er som regel genetisk, og det kan også trenes opp (det er faktisk muskler inni der). God bedring videre, du er sikkert ikke så fantastisk selv... Anonymkode: 231c8...8a1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå