Gå til innhold

alenemor=løs fitte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alenemødre slappere enn andre der nede? De har jo trossalt presset ut et barn gjennom det hullet. Hva er deres erfaringer?

Anonymkode: 8f08c...0ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er alenemødre slappere enn andre der nede? De har jo trossalt presset ut et barn gjennom det hullet. Hva er deres erfaringer?

Ja, i det man søker om en ekstra barnetrygd blir man tvangsinnlagt for å få fitta strukket ut og sydd fast i "løs" stilling.

Anonymkode: 7c0cd...d44

• Liker 33
Skrevet

:klaske:

Anonymkode: 78dee...884

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at mange lager idiotiske tulleinnlegg når de kjeder seg.

Anonymkode: 7645b...1c4

Ja, i det man søker om en ekstra barnetrygd blir man tvangsinnlagt for å få fitta strukket ut og sydd fast i "løs" stilling.

Anonymkode: 7c0cd...d44

:klaske:

Hvis dere ikke kan svare seriøst, så ikke svar!

Skrevet

Mener du "mødre" slappere der nede? Har d noe å si om de har partner eller ikke? 

• Liker 14
Skrevet

Hvorfor tror du alenemødre blir anderledes av å presse ut et barn enn samboende/gifte kvinner?

• Liker 23
Skrevet
1 minutt siden, Snabeltann skrev:

Mener du "mødre" slappere der nede? Har d noe å si om de har partner eller ikke? 

Ja, men lagde innlegget i singelforumet, og da er alenemødre mest aktuelle.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis dere ikke kan svare seriøst, så ikke svar!

Svare seriøst på det spørsmålet?

• Liker 16
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja selvsagt, i motsetning til gifte mødre som får barna i posten. Kan kg innføre autosletting av idiotiske emnetitler? På forhånd takk.

Anonymkode: 2f06e...852

• Liker 35
Skrevet

Nei, da de mest sannsynlig har mer fokus på ting «der nede» nettopp pga fødsel. Jeg er trangere nå etter fødsel og det er ubehagelig da mannen er større enn normalen. 

Anonymkode: 5e1cc...0ac

• Liker 3
Skrevet (endret)
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er fakta at kvinnere blir løsere og videre der nede etter de har fødet barn, uansett hvor mye hønene på KG ikke liker sannheten. Hvor vid og løsere de blir der nede er genetisk betinget. Jeg ligger med en alenemor nå as we speak. hun har to tenåringer. Største fitta  jeg har vært borti, men hun er en bra dame fordi :)

Endret av stardust75
  • Liker 2
Skrevet

Like slappe som andre mødre, morra di inkludert.....

• Liker 10
Skrevet

Du for spør moren din om hennes erfaringer, er jo den siste "fitta" du så.

Anonymkode: 8276d...86e

• Liker 15
Skrevet
Just now, stardust75 said:

er fakta at kvinnere blir løsere og videre der nede etter de har fødet barn, uansett hvor mye hønene på KG ikke liker sannheten. Hvor vid og løsere de blir der nede er genetisk betinget. Jeg ligger med en alenemor nå as we speak. hun har to tenåringer. Største vaginan jeg har vært borti, men hun er en bra dame fordi :)

Du ligger med henne nå? 

Fordi......hva?

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, stardust75 skrev:

Jeg ligger med en alenemor nå as we speak

På tide å legge fra seg mobilen da kanskje?😂

• Liker 37
Skrevet
5 minutter siden, kvinneguide skrev:

På tide å legge fra seg mobilen da kanskje?😂

ja, altså hun ridde meg ikke mens jeg var på KG hahah. men jeg roter med en nå

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du ligger med henne nå? 

Fordi......hva?

hun er en bra dame selv om hun har vid , løs fitte. Altså er litt for gammel for å bry meg om slike trivielle ting. Kjenner jeg mindre ? ja, men hva så, vi har forsatt sex og damen er snill, grei og kjærlig med meg. Sex er ikke alt, bare en liten del av det

• Liker 2
Skrevet

Gutter som deg har liten tiss og mye fritidsproblemer i allefall. 

Du kan ikke være gamle guttungen siden du ikke kan noe om kvinnekroppen hehe. 

Anonymkode: fd351...212

• Liker 5
Skrevet
12 minutter siden, stardust75 skrev:

er fakta at kvinnere blir løsere og videre der nede etter de har fødet barn, uansett hvor mye hønene på KG ikke liker sannheten. Hvor vid og løsere de blir der nede er genetisk betinget. Jeg ligger med en alenemor nå as we speak. hun har to tenåringer. Største fitta  jeg har vært borti, men hun er en bra dame fordi :)

Nei det er ikke fakta nei. Du kan late som så mye du vil i ditt forumalterego at du får noe fitte og at du er så gammel, men du kan ikke være eldre enn 16 så lite du faktisk kan stakkars 

Anonymkode: fd351...212

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...