AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #1 Skrevet 19. januar 2019 Hei Jeg er forsåvidt sikker på svaret, men vil bare lufte saken med dere. Jeg var sammen med ei jente i starten av desember i fjor. Vi snakket en del på sosiale medier før vi møttes, og vi hadde også noe felles bekjente. Jeg var hos hun en lørdagskveld. Det begynte med litt kos, men det ble ikke noe særlig mer enn det. Å bli far er noe som ikke hadde passet meg spesielt bra nå og er noe jeg tenkte på hele tiden. Spurte etterhvert om hun gikk på pilla. Hun så litt lur ut, men sa ja. Var et eller annet som føltes rart når hun sa det, så trodde ikke helt på det. Ville ikke ta noen sjanser, så ble bare det man kaller rubbing...Ble samme morgenen etter før hun løp inn på badet og romsterte noe voldsomt. Vet det ikke er noen sjanse for det, men er av en eller annen merkelig grunn noe jeg går og tenker/bekymrer meg mye for.. Noen som har noen beroligende ord? Ønsker ellers alle en flott lørdag videre Anonymkode: dd26c...5d9
Gjest Dævendøtte Skrevet 19. januar 2019 #2 Skrevet 19. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Noen som har noen beroligende ord? Bruk kondom!
stixx Skrevet 19. januar 2019 #3 Skrevet 19. januar 2019 Hei, Dævendøtte. Som jeg skreiv i teksten over var jeg ikke "inni hun".
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #4 Skrevet 19. januar 2019 Akkurat nå, stixx skrev: Hei, Dævendøtte. Som jeg skreiv i teksten over var jeg ikke "inni hun". Hva er rubbing 🧐 Anonymkode: daed0...032
stixx Skrevet 19. januar 2019 #5 Skrevet 19. januar 2019 Anonymbruker Det betyr at man ikke "er inni" personen. Kun beføling på "utsiden"
Gjest Dævendøtte Skrevet 19. januar 2019 #6 Skrevet 19. januar 2019 (endret) 3 minutter siden, stixx skrev: Hei, Dævendøtte. Som jeg skreiv i teksten over var jeg ikke "inni hun". Da er det ingen fare, selvsagt. Trodde du ville ha noen beroligende ord for hva du skulle gjøre neste gang jeg Endret 19. januar 2019 av Dævendøtte
stixx Skrevet 19. januar 2019 #7 Skrevet 19. januar 2019 Åja, kanskje jeg formulerte meg litt dårlig. Uansett, takk for svar! Ha en fortsatt fin kveld
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #8 Skrevet 19. januar 2019 Okey, om du kom utenfor i såfall så kan du betrygge deg selv med at sædceller har ekstremt liten sjanse for å overleve noe særlig lenge. Og neste gang så bør du bli litt kjent med dama, det frister sikkert med et ligg der og da men det hjelper lite når du ender opp med barnebidrag i flere år. Anonymkode: daed0...032
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #9 Skrevet 19. januar 2019 Det er så sykt frekt at menn spør om dama går på p piller! Det blir som å si "har du signert deg opp frivillig for å gå rundt med en haug av kjipe bivirkninger, psykisk depresjon, redusert seksuell følsomhet og tenning og øke sjansene dine for å få kreft eller? Sånn at jeg slipper gummi fordi jeg er en egoistisk drittsekk" ehhhhhhhhhhhhhhhh du skal ha kondom med deg i lommeboka som ordentlige menn har og dra opp og bruke den på automatisk initiativ selvsagt. Anonymkode: cfb5a...4bb 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #10 Skrevet 19. januar 2019 Og nei hun kan ikke ha blitt gravid om du ikke fikk sæden din inni henne. Kanskje du skal vente noen år med å ha sex til du er gammel nok til å kunne noe om det, og bruke kondom som normale menn gjør Anonymkode: cfb5a...4bb 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #11 Skrevet 20. januar 2019 Du var ikke inni henne, så svært liten grunn til bekymring. Uansett, for framtiden, bruk kondom fram til dere er et par og du føler deg trygg på henne. Det beskytter også mot de fleste kjønnssykdommer. Lurte litt på hva romsteringen på badet egentlig skulle ha med saken å gjøre? Høres litt ut som hun hadde fått mensen og lette etter beskyttelse eller noe slikt. Anonymkode: 4aa76...d49 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #12 Skrevet 20. januar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du var ikke inni henne, så svært liten grunn til bekymring. Uansett, for framtiden, bruk kondom fram til dere er et par og du føler deg trygg på henne. Det beskytter også mot de fleste kjønnssykdommer. Lurte litt på hva romsteringen på badet egentlig skulle ha med saken å gjøre? Høres litt ut som hun hadde fått mensen og lette etter beskyttelse eller noe slikt. Anonymkode: 4aa76...d49 Han bør bruke kondom helt til han er klar for å bli far. Romsteringen er vel sånn alle jenter gjør, roter i toalettmappa for å finne dekkstiften, i baderomsskuffen for å finne fuktighetskremen og i skapet for å finne sminkefjerner-padsa… Anonymkode: cfb5a...4bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå