Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Prøvde å bla noen sider bak, men fant ikke noen samleside eller generelt på symptomer. Flere har sikkert vært gravid før, enten med utfall av barn eller ikke. Har kommet meg til U11 selv før, og husker jo litt av symptomene jeg hadde i starten. Hva var/er dine første symptomer? Det er 6 dager til IKM, og jeg har krisevonde pupper og melkehvit utflod. Bruker ikke ha symptomer så lenge før mens, det murrer bare samme dagen som det kommer.. 

Fyr løs, gøy å høre 🙂

Anonymkode: 9374c...988

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stikkinger i sidene og muuuuligens litt ømme nippler.. er i uke 6 og kjenner absolutt ingenting av graviditeten de siste dagene 😳

Skrevet
41 minutter siden, maddiie skrev:

Stikkinger i sidene og muuuuligens litt ømme nippler.. er i uke 6 og kjenner absolutt ingenting av graviditeten de siste dagene 😳

Du kan jo bare være veldig heldig, vil tro man angrer seg den dagen det evt. snur og man ligger over doskåla daglig 😅 

Anonymkode: 9374c...988

Skrevet

Jeg merket at jeg fikk «svimmelanfall». Såre brystvorter, veeeldig trøtt. Disse symptomene kom rett før IKM.. og fortsatte etter🙈

Anonymkode: 2792e...d5e

Skrevet

Jeg har vært gravid en del ganger, og har veldig like symptomer de månedene jeg får positiv test og de månedene mensen kommer. 

Anonymkode: 9f724...9a4

Skrevet

«Ilinger» i brystene (minner svakt om utdrivningsrefleksen) og mensmurringer. Et par blaff med kvalme rett før den positive testen, men vet ikke om det var tilfeldig. Er bare 4+1 og har ingen flere symptomer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...