Gå til innhold

I VG i dag: Slik er livet for barn som har delt bosted.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke kjøpt VG. Er det noen som har lest dette som kan gi en kortversjon? Hva er konklusjonen av rapporten?

Anonymkode: 6dcbe...fc2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er bare å betale for å lese den. Får sikkert en prøvetid som er gratis.

Anonymkode: 772e5...ae4

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er bare å betale for å lese den. Får sikkert en prøvetid som er gratis.

Gidder ikke logge meg inn. Satset på at noen hadde lest og kunne gi en kort rapport.

Skrevet

Nice try, cheapskate.

Anonymkode: dca31...834

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nice try, cheapskate.

Åh herregud så smålig.. ER det virkelig så vanskelig å hjelpe andre i dette for&@($ landet???

Anonymkode: 519ec...94d

• Liker 9
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gidder ikke logge meg inn. Satset på at noen hadde lest og kunne gi en kort rapport.

Hvis du ikke gidder å logge deg inn som krever et par tastetrykk, hvordan kan du forestille deg at noen skal gidde å skrive en rapport til deg? Det å skrive en rapport er litt mer tidskrevende enn å logge seg inn på et nettsted.

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke gidder å logge deg inn som krever et par tastetrykk, hvordan kan du forestille deg at noen skal gidde å skrive en rapport til deg? Det å skrive en rapport er litt mer tidskrevende enn å logge seg inn på et nettsted.

Copy + paste tar ikke lang tid...

Anonymkode: 7bbd7...470

• Liker 1
Skrevet

Verken Dagbaldet eller VG er uansett verdt å betale for. 

Tror dere helt seriøst at en nettavis har intervjuet ett veldig stort antall barn, og fått disse barnas ærlige meninger om hvordan det oppleves for akkurat disse barna å ha delt bosted?                  

Anonymkode: f0251...23a

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh herregud så smålig.. ER det virkelig så vanskelig å hjelpe andre i dette for&@($ landet???

Hjelp du da??? Eller foretrekker du heller å fortelle andre hva de skal gjøre? Jeg betaler ikke for vg pluss. Prøver heller ikke mase meg til gratis tilgang.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hjelp du da??? Eller foretrekker du heller å fortelle andre hva de skal gjøre? Jeg betaler ikke for vg pluss. Prøver heller ikke mase meg til gratis tilgang.

Hadde jeg hatt vg pluss, ville jeg lett gitt et sammendrag. 

Skrevet

Forskning.no <— ligger en gratis artikkel der, antar det er fra samme undersøkelsen.

Anonymkode: 19dc5...610

Skrevet

Konklusjonen i artikkelen er at barna lider under delt bosted. De opplever tilknytningsvansker og dette tar de med seg videre i voksen alder. 

Anonymkode: 680be...b9a

• Liker 6
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk dårlig gjort å lime inn direkte fra en artikkel som er meningen at det skal betales for, inn på et åpent forum. Det er en grunn til at det skal betales for. 

Hvorfor skal jeg betale for VG+ og gi deg en gratis innsikt i noe du ikke betaler for??

Anonymkode: d2a70...1f3

• Liker 5
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk dårlig gjort å lime inn direkte fra en artikkel som er meningen at det skal betales for, inn på et åpent forum. Det er en grunn til at det skal betales for. 

Hvorfor skal jeg betale for VG+ og gi deg en gratis innsikt i noe du ikke betaler for??

Anonymkode: d2a70...1f3

For å være grei? :)

Det er vel mere du betaler for enn bare den artikkelen?

Anonymkode: 680be...b9a

Skrevet

Har lest raporten på forskning.no. Tror alle at delt bosted er ensbetydene med 50/50? Jeg blir helt satt ut av innkompetansen blant de såkalte fagmilijøene. Har hørt advokater i barnefordelings saker som ikke forstår hva de forskjellige ordene betyr foreldreansvar,deltbosted,hovedomsorg osv. Dette gjelder også sakkyndige og andre såkalte eksperter. Til og med dommer sliter med dette.

Anonymkode: 5ff3d...f30

• Liker 2
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er brudd på forumets regler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...