AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #1 Skrevet 19. januar 2019 Jeg har opplevd flere ganger å bli dyttet når jeg står i kø, så går den personen som dyttet foran meg. En gang hadde jeg kølapp på apoteket, så kom nummeret mitt opp, da jeg gikk bort til kassa så kom det en å sa at det var hennes nummer så hun var før meg. Men hun i kassa sa det var min tur, da ble hun som prøvde seg sur. Flere som ofte opplever dette? Eller er jeg bare uheldig? Jeg tror det hadde blitt ramaskrik om jeg hadde gjort det samme. Anonymkode: e44e2...10b
Pal Fungi Skrevet 19. januar 2019 #2 Skrevet 19. januar 2019 Ikke direkte dyttet, men har ofte opplevd at personen bak stiller seg ubehagelig nært 😕 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #3 Skrevet 19. januar 2019 Så utrolig frekt! Aldri blitt dyttet eller at noen har sneket foran meg helt åpenlyst. Men at noen bak står for nær skjer ganske ofte. Jeg har nok (u)frivillig albuet noen da jeg er ferdig med å betale og skal gå. Skjer ofte i sånne små nærbutikker, kiosker o.l. hvor det bare er en enkel kassadisk. Anonymkode: 1cbfe...c72
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #4 Skrevet 19. januar 2019 Nei men jeg har blitt skumpet og da dytter jeg dem over ende tilbake. Litt tolmodighet og respekt får folk ha! Anonymkode: 588b1...818 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #5 Skrevet 19. januar 2019 Mannen min og jeg sto i lang kø på butikken en gang. Mannen bak begynte å stikke fingeren sin i ryggen på mannen min, og gav seg ikke selv om han sa «au» og «slutt». Mannen min var nyoperert i ryggen, og sårene hans begynte å blø. Jeg vet ikke hva denne mannen egentlig ville. Det var noen andre foran oss ... Jeg fortalte om hendelsen til min far og han ble veldig sinna. Det var visst en bygdeoriginal. Anonymkode: 4f76b...3ab
Lycka Skrevet 19. januar 2019 #6 Skrevet 19. januar 2019 Nei, men har opplevd flere ganger at personen bak i køen dytter handlevogna inn i ryggen min. Ikke så veldig lurt da jeg har en smule temperament 🤬🤯😡
Gent82 Skrevet 19. januar 2019 #7 Skrevet 19. januar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei men jeg har blitt skumpet og da dytter jeg dem over ende tilbake. Litt tolmodighet og respekt får folk ha! Anonymkode: 588b1...818 Seriøst? Bad.ass!
Gent82 Skrevet 19. januar 2019 #8 Skrevet 19. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen min og jeg sto i lang kø på butikken en gang. Mannen bak begynte å stikke fingeren sin i ryggen på mannen min, og gav seg ikke selv om han sa «au» og «slutt». Mannen min var nyoperert i ryggen, og sårene hans begynte å blø. Jeg vet ikke hva denne mannen egentlig ville. Det var noen andre foran oss ... Jeg fortalte om hendelsen til min far og han ble veldig sinna. Det var visst en bygdeoriginal. Anonymkode: 4f76b...3ab Ingen konfrontasjon..?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #9 Skrevet 19. januar 2019 I køen til sikkerhetskontrollen er det stadig dytting. Jeg prøver å snu meg og glo stygt på dem, men det hjelper lite. De kommer jo ikke fortere frem ved å dytte i en stillestående kø, så jeg vet ikke hvorfor de gjør det. Det skal jo litt til også, jeg klarer da fint å ikke komme helt opp i ryggen på den foran. Anonymkode: 5a9c5...8cd
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #10 Skrevet 19. januar 2019 Har ofte vært tidlig på plass på konserter, konsert lokalet er ikke så stort her. Så sist så kom ei jente og typen hennes litt etter oss og gjorde virkelig det hun kunne for å presse meg vekk. Dytte, sparke meg bak på beina, dra i klærne mine, presse seg veldig på meg for å så smile. Slenge dritt prøvde hun også. Jeg dytter tilbake jeg da og sa tydelig ifra at neste gang du skal på konsert så får du heller være tidlig ute. Men slik sto hun altså hele konserten fordi jeg ikke ga etter. Kjente henne igjen som min brors kollega og da kom det frem at hun var lik på jobb. Da hun var på jobb så ga hun f i alle andre. Hun skulle ha de beste tingene, hun tar vist så mye plass på jobb at alle rundt henne blir helt utslitte. Så skal hun ha skryt og ros til en hver tid, selv for jobber andre har gjort. Noen bare er så egoistiske rett og slett. Anonymkode: c6f26...576
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #11 Skrevet 19. januar 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen min og jeg sto i lang kø på butikken en gang. Mannen bak begynte å stikke fingeren sin i ryggen på mannen min, og gav seg ikke selv om han sa «au» og «slutt». Mannen min var nyoperert i ryggen, og sårene hans begynte å blø. Jeg vet ikke hva denne mannen egentlig ville. Det var noen andre foran oss ... Jeg fortalte om hendelsen til min far og han ble veldig sinna. Det var visst en bygdeoriginal. Anonymkode: 4f76b...3ab Hvor tafatt er mannen din? Hadde jeg vært han hadde jeg bedt fyren til helvete om å gi seg og dyttet han hardt tilbake. Anonymkode: 9b802...439 3
Gjest Fjeud Skrevet 19. januar 2019 #12 Skrevet 19. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor tafatt er mannen din? Hadde jeg vært han hadde jeg bedt fyren til helvete om å gi seg og dyttet han hardt tilbake. Anonymkode: 9b802...439 Evner du ikke å lese at hun/han skriver at mannen var nyoperert i ryggen? Ikke den beste situasjonen å starte en slosskamp i.
Gent82 Skrevet 19. januar 2019 #13 Skrevet 19. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor tafatt er mannen din? Hadde jeg vært han hadde jeg bedt fyren til helvete om å gi seg og dyttet han hardt tilbake. Anonymkode: 9b802...439 Kom igjen, den var litt drøy da. Vær litt grei. Mulig de har sine grunner. Jeg spurte også lenger bak i tråden for ja, det fikk meg til å lure hvorfor. Noen er ikke så flink til konflikt, men jeg ble nysgjerrig. Jeg hadde gjort som deg.
Gent82 Skrevet 19. januar 2019 #14 Skrevet 19. januar 2019 Akkurat nå, Fjeud skrev: Evner du ikke å lese at hun/han skriver at mannen var nyoperert i ryggen? Ikke den beste situasjonen å starte en slosskamp i. Enig. Men, sånn som jeg leste det så fikk mannen fortsette. Skulle gjerne visst hvordan det hele forløp seg. Skulle gjerne vært der der og da og hjulpet dem
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #15 Skrevet 19. januar 2019 Fikk en øl over meg på konsert en gang, men det var et uhell. Selv om det er skikkelig klossete gjort. Ellers har jeg ikke for vane å bli dyttet på, nei. Det er noen som ikke eier folkeskikk på kollektivtransport, men det er vel det eneste. Anonymkode: 9f2c4...258
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #16 Skrevet 19. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor tafatt er mannen din? Hadde jeg vært han hadde jeg bedt fyren til helvete om å gi seg og dyttet han hardt tilbake. Anonymkode: 9b802...439 Det er nok hos meg «feilen» ligger. Jeg fikk ikke med meg hva som skjedde før litt etter, og ba mannen min om å ikke være så irritert da det stod på. Jeg ble lei meg og sint da han fortalte meg hva som hendte like etter. Mannen min er ikke fra Norge, og snakker ikke norsk. Jeg vet nå hvem denne fyren er og gir han et stygt blikk hver gang jeg ser han. Min mann er ikke den eneste som har blitt «plaget». Anonymkode: 4f76b...3ab
Million Skrevet 19. januar 2019 #17 Skrevet 19. januar 2019 Nei, jeg kan ikke huske at jeg har blitt regelrett dyttet i en vanlig butikk-kø eller noe lignende. Men på offentlig transport i Oslo er det jævla irriterende og mye dytting i køen når folk skal presse seg PÅ t-banen før folk har fått gå AV. Det er så utrolig uhøflig! Gå til side og la nå folk slippe av før du presser deg på da! Kunne ønske flere lærte seg dette, men neida, det er om å gjøre å brøyte seg på banen for å kapre en plass før alle andre.... Det er ikke noe særnorsk fenomen. Det var sånn på offentlig transport da jeg bodde f.eks i Stockholm også. 1
Gjest Optimo Skrevet 19. januar 2019 #18 Skrevet 19. januar 2019 (endret) 2 minutter siden, Million skrev: dytting i køen når folk skal presse seg PÅ t-banen før folk har fått gå AV. Det er så utrolig uhøflig! En dag jeg er i dårlig humør kommer jeg til å ta strake armer og sende en av de tomsingene bakover på ræva på perrongen. Først AV, så PÅ! Det er ikke rakettforskning! Endret 19. januar 2019 av Guile
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #20 Skrevet 19. januar 2019 Var en som dyttet seg frem i taxikø kl 2-3 på natten nå i desember. Hoppet inn i taxien vi hadde ventet lenge på. Spratt frem flere tusen kroner, han kunne godt betale ekstra for å få første taxien han. Snille sjåføren nektet mannen å sitte på, fikk han kastet ut så vi fikk sitte på. Anonymkode: c6f26...576
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå