lene24 Skrevet 6. april 2005 #1 Skrevet 6. april 2005 Ikke så fullstendig program enda, men noen godbiter har de jo allerede; Snoop og Green Day!! Noen som har tenkt seg sørover i sommer, til Quarten?
Gjest Gjesta Skrevet 6. april 2005 #2 Skrevet 6. april 2005 Siden jeg bor her i byen så stikker jeg nok innom. Får muligens besøk av en venninne også, så jeg får sikkert med meg Greenday og/eller Audioslave.
Gjest gjest1 Skrevet 6. april 2005 #3 Skrevet 6. april 2005 Tror jeg blir dradd med av fyren jeg aner ikke :-? Hadde jo vært kult å fått med seg marsboer voldtekt jeg just har fått øynene opp for (mars volta)
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #6 Skrevet 6. april 2005 Ja! Skal selvfølgelig se Snoop :enig_animasjon:
Gjest seroxata Skrevet 6. april 2005 #7 Skrevet 6. april 2005 jepp, klart jeg skal der!!:D Gleder meg som en unge alt jeg! vurderer nesten å campe der igjen også, selv om jeg bor et kvarter unna.. er noe med miljøet på slike festivaler! ooh, blir bra!:D
sirka Skrevet 7. april 2005 #8 Skrevet 7. april 2005 Jeg skal få med meg Foo Fighters. (Dave Grohl ).. Kunne godt tenkt meg Audioslave også, men med spedbarn i huset unner jeg meg bare en dag på Quarten i år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå