Gå til innhold

Plutselig ingen symptomer- tidlig ul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar det her inne ettersom jeg er såpass kort på vei 🙈 

I følge mens er jeg 7+4 i dag. Fra allerede i uke 4-5 var jeg kvalm fra morgen til kveld, kvalm om det gikk for lang tid mellom måltidene, kvalm når jeg spiste, kvalm når jeg bevegde meg- ja- dere skjønner 😆 plutselig den uka her er kvalmen som fordufta- og jeg kjenner det stresser meg litt. Er ikke det veldig rart at den gir seg så plutselig og så tidlig når den var så altoppslukende i nesten 3 uker? Prøver jo å tenke at "alt" er normalt, men kjenner jeg bekymrer meg🙈 Det er sånn at jeg vurderer å bestille meg privat ul til uka.. Hva ville dere gjort? Tirsdag skal jeg etter mens være 8 uker- så skal jo i utgangspunktet være mulig å se om det utvikler seg eller ikke.. 

Flere som plutselig har mistet symptomer så tidlig? 😑

Anonymkode: da25d...341

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg slutta å være kvalm rundt uke 13, noe som er ganske standard ( er i uke 33 nå) Sist graviditet som endre i MA var jeg kvalm på tross av at fosteret hadde slutta å utvikle seg for flere uker siden. Tenker at det kan være helt normalt og det kan være en grunn til at du ikke er kvalm lengerZ bestil deg tidlig ultralyd du! Det ville jeg gjort:) 

Skrevet

Ville bestilt tidlig UL uansett, så slipper du å uroe deg. Mest sannsynlig er alt fint :) 

Anonymkode: 9abc7...e1b

Skrevet

Takk for svar dere ❤ Jeg bestilte nå:)

Skrevet

Der var det et perfekt lite dunkende hjerte❤

• Liker 4
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer så mye ❤️❤️

Anonymkode: c9f09...21e

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer og lykke til ❤🤞

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer så mye! ❤️ Symptomene mine forsvant eller ble svakere 5+5, og jeg håper at alt er fint. :) Har begynt å ta blodprøve for å måle stigning og skal på tul om to uker. Krysser fingrene!

Anonymkode: 1d23a...227

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...