Gå til innhold

er det vanlig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å gå med feber i 10 dager ( ikke høyt). Hun har først hatt magevirus, nå forkjølet, men blir bekymret for så mange dager med feber og mye fravær fra skolen. Var hos legen tirsdag , crp var ok da.

Anonymkode: 45aea...7d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt om flere som har gått i dagesvis med feber, ja. Noen virus sitter hardt. 

Anonymkode: 75d6b...a84

Skrevet

Det anbefales å gå til lege hvis man har feber mer enn fire dager sammenhengende. Tirsdag er jo en stund siden, men hvis crp var normal og hun ikke har blitt noe verre er det neppe noe legene kan gjøre

Anonymkode: 179b8...ae7

Skrevet

Jeg hadde feber i 16 dager i strekk som barn. 

Anonymkode: e58ca...09b

Skrevet

Deg igjen? Har hun fortsatt "feber" på 37,1 eller? For i så fall så er det fortsatt ikke feber, og du sier egentlig ingenting om allmenntilstanden.

• Liker 4
Skrevet

Hvor høy er feberen?

Anonymkode: 250e1...85f

Skrevet

Hei, trådstarter

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Mvh

Monstrum, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...