Prøver18 Skrevet 20. januar 2019 #41 Del Skrevet 20. januar 2019 Veldig unormal oppførsel 😳 jeg hadde takket for meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #42 Del Skrevet 20. januar 2019 Du skal være glad du ikke er meg da. Kvinne som mister håret. Og han bryr seg om litt klipping? Anonymkode: ba304...a1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #43 Del Skrevet 20. januar 2019 På 19.1.2019 den 16.22, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg har vært sammen med kjæresten i snart 2 år. Vi var ute å spiste og vi startet å ha en diskusjon om at han mener jeg bør spørre han før jeg gjør endringer i utseende som f.eks klippe håret kortere, fikse på f.eks vipper.. eller om jeg skulle ønske å ta en liten tattovering en gang. Vi begynte å dfiskutere da jeg mener det er min kropp og jeg må få føle at jeg kan gjøre hva jeg vil uten om å spørre han om "lov". Jeg har alltid hatt veldig langt hår men nå ca. 2 måneder siden fikk jeg veldig lyst til å klippe det kort. Altså en bob som er ca ned til skuldrene.. Det var en stor endring da håret mitt var veldig langt og tykt.. men det var kjempe slitt! Og jeg klarte ikke å gå med det lenger. Føler meg så vel med kortere og det liksom mer "meg" og personligheten min. Når jeg kom til frisøren sa hun at det var det beste jeg kunne gjøre for håret mitt så det kunne gro ut å bli sundt igjen. I dag kom det frem at han egentlig ikke liker det, og han likte heller ikke at jeg tok på vipper sammen med en venninne her forleden. Det var en julegave fra henne. Der er jeg enig. Det så ikke så bra ut så jeg klippet de selv siden de var for lange. Uansett.. Jeg får masse komplimenter og forspørseler om dates på gata helt ut av det blå så jeg kan jo ikke se så inmarri stygg ut. Begynner å tenke at han ikke liker endringer fordi jeg får oppmerksomhet fra det? Jeg skjønner ikke hvor denne samtalen egentlig kommer fra. Nå tror han at jeg kommer til å gjøre spontane ting hele tiden siden jeg kunne gjøre det. Han mener jeg er egoistik og tenker kun på meg selv hvis jeg ikke skjønner at han også vil ha en mening om det. Jeg syntes han er kjempe egoistisk som skal ha noe å si om hvordan jeg velger å ha utseende mitt. Jeg blir så frustrert. Endte med at han gikk helt opp i ansiktet mitt og fortalte meg hvor egoistisk jeg er også dyttet han meg forsiktig og gikk. 1. Det viser meg at han ikke ville datet meg om han ikke syntes jeg er attraktiv. Det vil si at han er veldig opptatt av utseende, noe jeg ikke liker. Ja, man må være tiltrukket, men føler han nå er med meg pga utseende. 2. Er det ikke kontrollerende? Man, bør vi ikke få bestemme selv eller er jeg koko? Anonymkode: 4de00...9ca Jeg ville personlig snakket med kjæresten om alle større endringer, som om jeg ville klippe håret kort eller ta en tatovering. Ikke fordi han bestemmer det, men fordi jeg gjerne vil høre hans mening. Selv om det er min kropp, så er vi et lag og jeg vil jo gjerne at han skal synes jeg er fin... Dessuten snakker vi om alt, så det hadde vært rart om vi ikke hadde snakket om en slik stor ting. Det går forresten begge veger, jeg har sagt jeg ikke ønsker at han skal ta skjegget og. Det er et ønske, så klart, ikke et krav. Men det er klart, hvis man begynner å sette slike krav, så går det noen alarmklokker hos med. At han dytter og kaller deg egoistisk er langt over streken. Anonymkode: a9c78...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #44 Del Skrevet 20. januar 2019 Jeg bestemmer over meg selv, det gjør min mann og, men vi hadde nok forhørt hos den andre om vi skulle forandre på utseende. F eks så kan ikke jeg fordra bart og skjegg, så da regner jeg jo med at han tar hensyn til det. Jeg ønsker meg en ny tatovering, det er jo greit, han motsetter seg ikke det, men vet han ikke hadde likt det, så da dropper jeg det. Anonymkode: cc148...30d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå