Gå til innhold

Hvor mange likes på tinder er vanlig? Fikk over 100 på 15 min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri hatt tinder før, hva betyr dette egentlig? Klikker menn like på alt og alle?

Anonymkode: 11d82...50e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

menn liker stort sett alle, så selekterer de først etter de har fått en match. Ellers ender mann opp med sånn 5 matcher

Anonymkode: 7be3e...8b9

• Liker 7
Skrevet

Er du normalt pen høres det vanlig ut første gangen. Det blir færre etterhvert. Mange menn filtrerer ikke før det blir snakk om treff.

Anonymkode: 10dc7...773

• Liker 1
Skrevet

Noen av oss gjør det, absolutt. Men så har du 5-20 stykker av de 100 matchene dine som genuint er interessert i deg av andre grunner enn bare utseende ditt, som jo etter all sannsynlighet er årsaken til at du har de matchene du har.  

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det bare er lokkegreier for at du skal kjøpe Gull og finne ut hvem det er. Jeg og fikk fort 100+ likes når jeg opprettet profil. Det endret seg hele tiden fort. Men etter en stund står det et lavere tall...

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Selvsagt hyggelig for deg å føle deg populær, men dette er salgstriks. Man får mye oppmerksomhet med ny profil på alle nettdating-sidene.

Det som er mer interessant er hvor mange du har matchet med. 

Anonymkode: 89996...6ae

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ehmm, før å få 100 liks må du like 100 personer selv. Så du er jo ikke akkurat kresen selv.. Varsler fra appen selv er ikke troverdig.. 

Anonymkode: 1a267...255

• Liker 9
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt hyggelig for deg å føle deg populær, men dette er salgstriks. Man får mye oppmerksomhet med ny profil på alle nettdating-sidene.

Det som er mer interessant er hvor mange du har matchet med. 

Fulgte med hele veien da. Først 3 så 10 + så 25 + så 10 minutter til og da var det 99 +. Nå har ingenting endret seg.

Skrevet

Mange menn gir likes til absolutt alle, så det er ikke så rart. Høres ut som du også gjør det hvis du matchet med 100 stykker på 15 minutter

Anonymkode: 35b95...748

• Liker 1
Skrevet

Enkelte matcher med alle for å se hvor mange de får tilbake. En får heller se på mengden meldinger man får.

Anonymkode: 46303...8b7

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange menn gir likes til absolutt alle, så det er ikke så rart. Høres ut som du også gjør det hvis du matchet med 100 stykker på 15 minutter

Anonymkode: 35b95...748

100 likes, ikke 100 matcher. 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enkelte matcher med alle for å se hvor mange de får tilbake. En får heller se på mengden meldinger man får.

Anonymkode: 46303...8b7

Er jo ikke noe vits det da, om man ikke er interessert i vedkommende. Bare slitsomt å få meldinger fra folk man uansett ikke vil møte.

• Liker 1
Skrevet

Men ts:
Likes eller matcher? Det er to forskjellige ting. Hvis du på kort tid har matchet med 100, da sveiper du til høyre på langt flere menn enn de fleste kvinner gjør.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men ts:
Likes eller matcher? Det er to forskjellige ting. Hvis du på kort tid har matchet med 100, da sveiper du til høyre på langt flere menn enn de fleste kvinner gjør.

Som jeg sa over: likes

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Selv om man ikke har gull så kommer det opp et antall som visstnok har likt en på det Tinder gull ikonet i appen.

Jeg er usikker på om det stemmer. Lokketilbud eller hva? I begynnelsen stod det 100+ på meg også. Etterhvert var det bare 5+ som stod.

Selv fikk jeg ikke så mange matcher fordi jeg ikke likte gud og enhver mann, men kun de jeg ønsket å snakke med. Oppdaget tidlig at menn ikke ser på det på samme måte. Jeg tok endel initiativ i begynnelsen, men fikk ofte ikke svar. Ble ganske lei etterhvert og har ikke hatt det på lenge nå.

Anonymkode: 72750...da8

• Nyttig 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om man ikke har gull så kommer det opp et antall som visstnok har likt en på det Tinder gull ikonet i appen.

Jeg er usikker på om det stemmer. Lokketilbud eller hva? I begynnelsen stod det 100+ på meg også. Etterhvert var det bare 5+ som stod.

Bare lureri for å pirre nysgjerrigheten nok til å kjøpe betalingsabonnement tror jeg. Akkurat det samme som skjedde med meg. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja menn trykker like på alt og alle men det gjør tydeligvis du også siden du sveipet like på 100 stk på 15 min selv lol 

Anonymkode: 96c33...f9f

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, den grønnkledde skrev:

Bare lureri for å pirre nysgjerrigheten nok til å kjøpe betalingsabonnement tror jeg. Akkurat det samme som skjedde med meg. 

Ja, det var det jeg tenkte. Tenker at tallet var endel lavere enn det. Så pen er jeg ikke og så stort er det ikke her jeg bor :)

• Nyttig 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Selv fikk jeg ikke så mange matcher fordi jeg ikke likte gud og enhver mann, men kun de jeg ønsket å snakke med. Oppdaget tidlig at menn ikke ser på det på samme måte. Jeg tok endel initiativ i begynnelsen, men fikk ofte ikke svar. Ble ganske lei etterhvert og har ikke hatt det på lenge nå.

Jeg har hatt Tinder et års tid, og det står fortsatt 99+ likes. Tror menn sveiper høyre på mange, for jeg får stort sett alltid match på de jeg trykker like på

• Liker 1
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja menn trykker like på alt og alle men det gjør tydeligvis du også siden du sveipet like på 100 stk på 15 min selv lol 

Anonymkode: 96c33...f9f

Likes er noe annet.

Anonymkode: f8dda...04d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som jeg sa over: likes

Ja, da er dette noe annet enn matcher på Tinder. Da er dette ny-profil-tilbud eller lokketilbud. Det er matcher som er interessant på Tinder. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...