Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er betatt, men vi har enda ikke møttes. Tenk om jeg er ikke slik han håper og tror? Eller, at det ikke er noen kjemi der? Jeg - og han også, vil så gjerne at dette skal bli til noe, det føles så rett og bra, men samtidig er jeg litt redd... Hva om illusjonen brister? Nesten så jeg ikke vil møte han, i frykt for at det ikke klaffer! 

Anonymkode: 191b8...e7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er dette din første date i livet ditt? 

Dette er alternativene dine:
om det klaffer - bra
om det ikke klaffer - det var synd

Så enkelt er det faktisk

Skrevet
Akkurat nå, megda skrev:

er dette din første date i livet ditt? 

Dette er alternativene dine:
om det klaffer - bra
om det ikke klaffer - det var synd

Så enkelt er det faktisk

Nei, det er min andre. Faktisk. Jeg har aldri data, og har vært i et ekteskap i 17 år. 

Greia er jo at jeg nettopp er redd for at det ikke klaffer! Fra den enes side! Jeg er forelska i tanken på å bli forelska i han.

TS

Skrevet

Det skal mer til for at det klaffer enn at det ikke klaffer så det er sjeldent en smart ide å ha så intim og hyppig kontakt i forkant av treff at man allerede føler seg betatt før man møtes. Men lykke til, du vet jo ikke om det klaffer eller ikke om du avlyser! :)

Anonymkode: ff5ac...937

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, det er min andre. Faktisk. Jeg har aldri data, og har vært i et ekteskap i 17 år. 

Greia er jo at jeg nettopp er redd for at det ikke klaffer! Fra den enes side! Jeg er forelska i tanken på å bli forelska i han.

TS

Jeg skjønner utgangspunktet ditt, men det å bygge et luftslott i hodet ditt som mulig overgår realiteten er vel heller ikke produktivt? Da blir det tap/tap uansett. Min anbefaling er å ikke tenke på det overhodet. møt opp på date med en positiv innstilling og la opplevelsen føre deg dit den vil, også kan du konkludere i etterkant. 

Å være en fulltidsansatt mentalgymnast er i slike tilfeller ikke produktivt da det ikke vil endre noe uansett. 

Skrevet

TS

Vet jo at det verken er smart eller produktivt, og det virker enkelt å styre følelser fra sidelinja. Det er ikke like lett når man står i det med begge beina, savner noen, og møter noen som virker å være så bra. Nesten for bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...