Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste ikke helt hva jeg skulle skrive i tittelen. 

Jeg er relativt ny på arbeidsplassen, begynte 2 januar. Er på jobbtur fra i dag til i morgen med både faglig og sosiale aktiviteter. Innimellom slagene er det mye fritid. Jeg prøver å gå og mingle med folk og bli kjent, men får ikke særlig respons. Jeg vet selv jeg er positiv, inkluderende og høflig, men får såvidt noe svar eller nysgjerrige spørsmål fra noen. Det er ingen som er interesserte i å snakke med meg eller bli kjent. 

Jeg hadde gledet meg veldig til turen fordi jeg kun har reist og hatt opplæring siden 2 januar og trodde dette ble en fin anledning til å bli kjent med folk jeg skal jobbe mye med videre, men jeg føler meg ekskludert og får en kald skulder av de jeg går bort til. Alle har sine egne gjenger og det er vanskelig å komme innpå folk. 

Vi er på samling der vi har hovedkontor, og vi har ikke fly hjem før i morgen. Er veldig usikker på hva jeg skal gjøre? Noen som har noen tips? Dette er utrolig vanskelig for meg når jeg går rundt alene uten å kjenne noen. 

Anonymkode: 2e746...46d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig -burde være vanlig policy på en arbeidsplass å ivareta nyansatte, i hvertfall lederen om ikke annet. Så får du kanskje ta det direkte med noen denne gangen, om du kan henge på med de siden du er ny -er nok full forståelse for at du spørr om det og kan være de ikke har tenkt over det -at det er vanskelig å være med på tur som ny og føle at man ikke hører hjemme noen steder. 

Anonymkode: 4dcd9...db5

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Visste ikke helt hva jeg skulle skrive i tittelen. 

Jeg er relativt ny på arbeidsplassen, begynte 2 januar. Er på jobbtur fra i dag til i morgen med både faglig og sosiale aktiviteter. Innimellom slagene er det mye fritid. Jeg prøver å gå og mingle med folk og bli kjent, men får ikke særlig respons. Jeg vet selv jeg er positiv, inkluderende og høflig, men får såvidt noe svar eller nysgjerrige spørsmål fra noen. Det er ingen som er interesserte i å snakke med meg eller bli kjent. 

Jeg hadde gledet meg veldig til turen fordi jeg kun har reist og hatt opplæring siden 2 januar og trodde dette ble en fin anledning til å bli kjent med folk jeg skal jobbe mye med videre, men jeg føler meg ekskludert og får en kald skulder av de jeg går bort til. Alle har sine egne gjenger og det er vanskelig å komme innpå folk. 

Vi er på samling der vi har hovedkontor, og vi har ikke fly hjem før i morgen. Er veldig usikker på hva jeg skal gjøre? Noen som har noen tips? Dette er utrolig vanskelig for meg når jeg går rundt alene uten å kjenne noen. 

Anonymkode: 2e746...46d

For en døv gjeng, dette er IKKE normalt:vetikke:

Anonymkode: 5fe8c...8d5

Skrevet

Jeg pleier alltid å finne 1 person jeg kan henge meg på, hva med de du har fått opplæring av? 

Anonymkode: d1761...2e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...