AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #1 Skrevet 19. januar 2019 Økonomien min er grei, så det handler ikke om det. Jeg bare interesserer meg ikke for det, så har bare det mest nødvendige. Vasker hyppig og bytter ut plaggene når de begynner å bli slitt. Har vel ca 7 gensere, 5 bukser (inkl joggebukser), 7 t-shirts, 2 jakker, 4 par sko (inkl pensko), 2 kjoler + undertøy selvfølgelig (vet ikke nøyaktig antall her, men sokker er det plagget jeg har flest av 😅) Er vi flere som er uinteressert i klær? Jeg vet jeg er kjedelig, jeg bare.. bryr meg ikke 😜 Anonymkode: 9a6dd...b55
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #2 Skrevet 19. januar 2019 Du har mer klær enn meg. Finner klesshopping totalt uinteressant, og kjøper kun nytt når det gamle begynner å bli utslitt. Kjøper fjerne flere like ting når jeg først kjøper noe, for å slippe å handle på lenge. Har begynt å kjøpe i litt ulike farger så folk ikke skal tro jeg aldri vasker tøy. 😛 Anonymkode: 015ba...60c 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #3 Skrevet 19. januar 2019 Just now, AnonymBruker said: Du har mer klær enn meg. Finner klesshopping totalt uinteressant, og kjøper kun nytt når det gamle begynner å bli utslitt. Kjøper fjerne flere like ting når jeg først kjøper noe, for å slippe å handle på lenge. Har begynt å kjøpe i litt ulike farger så folk ikke skal tro jeg aldri vasker tøy. 😛 Anonymkode: 015ba...60c *gjerne Anonymkode: 015ba...60c
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #4 Skrevet 19. januar 2019 Jeg hater å kjøpe klær. Jeg kjøper nytt når det er helt nødvendig, å da saumfarer jeg stort sett bare nettet etter salgt, finnes ikke noe mer kjedelig enn å gå rundt å glo i klesbutikker hvor man ikke alltid finner riktig størelse engang. Da er det enklere å bare sette på filter på nett 😅 Anonymkode: 76fcb...4d7 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #5 Skrevet 19. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har mer klær enn meg. Finner klesshopping totalt uinteressant, og kjøper kun nytt når det gamle begynner å bli utslitt. Kjøper fjerne flere like ting når jeg først kjøper noe, for å slippe å handle på lenge. Har begynt å kjøpe i litt ulike farger så folk ikke skal tro jeg aldri vasker tøy. 😛 Anonymkode: 015ba...60c Smart 🙊 Jeg må legge til at av de 7 genserne mine er 4 like bortsett fra fargen 🙊 Anonymkode: 9a6dd...b55
Gjest kittkatt Skrevet 19. januar 2019 #6 Skrevet 19. januar 2019 For meg er det ikke det at jeg synes det er gøy å kjøpe klær som er grunnen til at jeg gjør det. Det er ganske enkelt fordi jeg liker å se bra ut, og føle meg bra. Så jeg kjøper klær når det er salg, og følger litt med bare for å ha en ide om hva andre også går med for tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå