Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #1 Skrevet 6. april 2005 Bestemte meg i går kveld - og kastet resten av p-pillene. Har brukt pillene i 10 år og er nysgjerrig på hvordan kroppen/systemet fungerer uten piller. Hvilke forandringer merket du da du sluttet?
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #2 Skrevet 6. april 2005 Slutet på pillen for to uker siden, og har TIL NÅ merket at jeg har fått bedre sexlyst.
Arkana Skrevet 6. april 2005 #3 Skrevet 6. april 2005 Jeg har ikke sluttet, men tok noen mnds pause for et par år siden. Merket ingen forskjell, og mensen kom tilbake som normalt etter 1 mnd.
Gjest Anneli Skrevet 6. april 2005 #4 Skrevet 6. april 2005 Har vært av og på noen ganger... Prøvd ulike merker. Noen piller har gitt meg ømme bryster, soppinfeksjoner :veldigsur: og ustabilt humør. Gikk ikke på dem så altfor lenge kan du skjønne, men alt dette gikk heldigvis fort over da jeg sluttet. Fant heldigvis noen piller som fungerte bedre, men har nå sluttet på dem også. Merker at jeg nå har økt sexlyst!! Litt mer negativ - blør mer når jeg har mensen + at jeg har mer vondt de første dagene!
Gjest gjest1 Skrevet 6. april 2005 #5 Skrevet 6. april 2005 Økt sexlyst, bedre og mer stabilt humør, litt lengre blødninger.
Gjest t.anna Skrevet 6. april 2005 #6 Skrevet 6. april 2005 Økt sexlyst, bedre humør, mindre hodepine og kvalme. Føler meg rett og slett MYE bedre etter å ha sluttet!!!!
Gjest chouchou Skrevet 6. april 2005 #7 Skrevet 6. april 2005 Slutet på pillen for to uker siden, og har TIL NÅ merket at jeg har fått bedre sexlyst. jeg ogsa! :-)
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #8 Skrevet 6. april 2005 :o WOW!!! Her er det bare å glede seg!!
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #9 Skrevet 6. april 2005 :o WOW!!! Her er det bare å glede seg!! Hehe.Jepp!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå