AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #1 Skrevet 19. januar 2019 ante ikke hva kategori jeg skulle sette denne, men. Jeg har startet nylig i ny jobb og ønsker å sette det på facebook slik jeg ser alle andre gjør. Men vil ikke det skal kome tydelig opp " "......." har startet i ny jobb hos" .. men bare at det står på profilen min når folk går inn på den. haha, noen som vet? Går det an å sette det opp uten at det varsler folk liksom?? Anonymkode: 69bda...b65
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #2 Skrevet 19. januar 2019 Jeg lurer på det samme. Litt kleint når folk blir varslet om det 🙈🤦♀️ Anonymkode: a09d3...22d
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #3 Skrevet 20. januar 2019 På 19.1.2019 den 13.53, AnonymBruker skrev: ante ikke hva kategori jeg skulle sette denne, men. Jeg har startet nylig i ny jobb og ønsker å sette det på facebook slik jeg ser alle andre gjør. Men vil ikke det skal kome tydelig opp " "......." har startet i ny jobb hos" .. men bare at det står på profilen min når folk går inn på den. haha, noen som vet? Går det an å sette det opp uten at det varsler folk liksom?? Anonymkode: 69bda...b65 Har aldri funnet det ut. Kanskje sette det opp først så du kan se, så svitsje over til venner? Anonymkode: df7f5...913
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #4 Skrevet 26. januar 2019 Du kan slette innlegget som kommer på veggen etter at du har endret jobbstatus. Anonymkode: 61c1c...6a1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå