Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at det er mange som tar av sløret etter middagen, kan dette stemme? hva skal dere gjøre? jeg tror jeg kommer til å ta det av etter middag.orker ikke å gå med det hele kvelden. Så var det underskjørtet da...er det vanlig å gå med det hele kvelden, eller tar dere dette også av senere?.. :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Vet mange tar av sløret, men underskjørtet???DET må man vel ha på, er jo noe av det som gjør fassong asv på kjolen.....

Skrevet

Jeg hadde sløret på hele kvelden, synes liksom det hører med jeg...

Gjest Madam Felle
Skrevet

Sløret kommer jeg til å ta av før middagen, for jeg orker ikke sitte med et 2 meter langt slør med bordet.

Underskjørt har jeg ikke, men hadde jeg hatt ville det nok vært på hele kvelden.

Skrevet

Jeg kommer ikke til å ta av meg underskjørtet før kvelden er over.

Skrevet

Jeg hadde både slør og underskjørt på meg hele dagen og hele kvelden

Skrevet

Jeg har tenkt å ta av meg sløret etter fotograferingen,men underskjørtet må være på ellers mister kjolen min fasongen.

Skrevet
Jeg har tenkt å ta av meg sløret etter fotograferingen' date='men underskjørtet må være på ellers mister kjolen min fasongen.[/quote']

:Nikke: Sløret mitt er 2 meter langt, så jeg synes det blir litt upraktisk å ha på utover kvelden. Underskjørtet mitt er sydd fast i kjolen, men jeg ville selvsagt aldri tatt det av uansett, det er jo det som gjør kjolen! :wink:

Skrevet

ja det er sant det. men dere som tar av sløret etter fotograferingen, hvor legger dere dette da? :roll:

Skrevet

Jeg har også hørt om folk som tar av underskjørtet utover kvelden, men jeg må innrømme at jeg da ville gått og snublet i kjolen min, i tillegg til at den ikke hadde sett halvparten så fin ut.

Sløret kan man jo ta av seg når man selv ønsker. Det er jo gjerne litt avhengig av hvor langt det er også.

Skrevet

Ingen unnskyldning :-) Mitt var 2 meter og 80 am, men jeg hadde det på hele kvelden :tunge1:

Skrevet

Jeg skal ha både slør og underskjørt på til kvelden er omme. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...