Shelly Skrevet 7. mars 2002 #1 Del Skrevet 7. mars 2002 Skal kjøpe meg en scooter, men det finnes jo så mange å velge mellom.. Noen som har noen forslag på gode/dårlige scootere? _________________ (((Kierry)))1212[ Dette Innlegg er endret av: kierry den 2002-03-07 16:16 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2002 #2 Del Skrevet 11. mars 2002 Hei! Det lureste du gjør er å kjøpe kvalitet. Har sjekket litt opp rundt dette og det er mange rare/nye fancy "mote"merker. Har fått fortalt at spanske sykler ikke er noe særlig i det lange løp....og Wespa er litt oppskrytt... Sjekk uansett opp hvor mye slitedeler o.l. koster og om det er tilgjengelig å få skiftet der du bor! (Nye mopeder går sjelden i stykker, men man vet jo aldri...) Så er det også lurt å tenke frem i tid, skal du beholde scooteren lenge, eller er det aktuelt å selge den om noen år? Kvalitet holder seg i pris + at det er mer holdbart i lengden -faktisk! Det er mange nye butikker som har hoppet på scooter-bølgen og selger scootere/mopeder som ikke har eget verksted/service/delelager innen rekkevidde. Det er kjipt! Jeg har selv kjøpt en Peugeot scooter og er kjempefornøyd med den! Den har en kraftig men økonomisk motor som "drar" godt i motbakker, og jeg synes den har en god sittestilling! Fin er den også, og det viktigste er at jeg får god service der jeg har kjøpt den! Anbefales! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå