Gå til innhold

Hvilke scooter bør jeg kjøpe?


Shelly

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg en scooter, men det finnes jo så mange å velge mellom.. Noen som har noen forslag på gode/dårlige scootere?

_________________

(((Kierry)))1212[ Dette Innlegg er endret av: kierry den 2002-03-07 16:16 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei!

Det lureste du gjør er å kjøpe kvalitet. Har sjekket litt opp rundt dette og det er mange rare/nye fancy "mote"merker. Har fått fortalt at spanske sykler ikke er noe særlig i det lange løp....og Wespa er litt oppskrytt... Sjekk uansett opp hvor mye slitedeler o.l. koster og om det er tilgjengelig å få skiftet der du bor! (Nye mopeder går sjelden i stykker, men man vet jo aldri...) Så er det også lurt å tenke frem i tid, skal du beholde scooteren lenge, eller er det aktuelt å selge den om noen år? Kvalitet holder seg i pris + at det er mer holdbart i lengden -faktisk!

Det er mange nye butikker som har hoppet på scooter-bølgen og selger scootere/mopeder som ikke har eget verksted/service/delelager innen rekkevidde. Det er kjipt!

Jeg har selv kjøpt en Peugeot scooter og er kjempefornøyd med den! Den har en kraftig men økonomisk motor som "drar" godt i motbakker, og jeg synes den har en god sittestilling! Fin er den også, og det viktigste er at jeg får god service der jeg har kjøpt den!

Anbefales!

Lykke til icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...