Gå til innhold

Dere i forhold med forskjellige lyster og lyst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det dere tenker med? Kommet inn i komfortsonen fullstendig, gjør ikke noe endring i livet sitt for å få det bedre.

Skjerp dere, ta ansvar for livet deres. Ikke vær sammen med noen som ikke kan gjøre deg tilfreds seksuellt. Det går aldri i lengden, alle tror at ting skal endre seg. Slik er ikke virkeligheten.

Anonymkode: 1a2f6...0d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex skal være nytelse, ikke stress. Hvis man ikke kan ha bra sex og være i komfortsonen samtidig, kutter jeg ut sexen med den aktuelle dama. 

Anonymkode: ff48f...1c4

Skrevet

Kolossal overvurdering av sexens betydning i et forhold. Hvis han kan gi meg de viktige tingene, betyr det mindre at sexen ikke funker optimalt.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det dere tenker med? Kommet inn i komfortsonen fullstendig, gjør ikke noe endring i livet sitt for å få det bedre.

Skjerp dere, ta ansvar for livet deres. Ikke vær sammen med noen som ikke kan gjøre deg tilfreds seksuellt. Det går aldri i lengden, alle tror at ting skal endre seg. Slik er ikke virkeligheten.

Anonymkode: 1a2f6...0d0

Dama mi ville ALDRI suge når jeg møtte henne, ett år senere var det greit, ikke lenge etterpå lar hun meg komme i munnen, og av og til svelger hun. Seksualiteten er som alt annet, dynamisk. Forelskelse gjør noe med viljen til forandring og utvikling. Heldigvis.

Anonymkode: 48bba...cbd

• Liker 2
Skrevet

Dynamisk?! Herregud, dette er rent press. Motbydelig.

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke sikkert. Noen ganger kan man få mer lyst, større vilje til å prøve nye ting og føle seg bekvem med det man ikke var bekvem med før, med den riktige partneren. 

Selv er jeg overhodet ikke noe glad i å suge, og gjør det så godt som aldri. Men om jeg hadde fått en ny mann, ville jeg nok ihvertfall ha gitt det en sjanse. Det er mulig at opplevelsen hadde blitt annerledes med en ny mann. Noen ganger er man farget av dårlige erfaringer, andre ganger blir man farget av gode erfaringer. Det er ikke alltid gitt på forhånd hva man kommer til å like. 

Men det er sekvsagt også alt for mange som lar seg presse til ting de ikke liker for å holde på en partner. 

Anonymkode: 84394...e05

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke sikkert. Noen ganger kan man få mer lyst, større vilje til å prøve nye ting og føle seg bekvem med det man ikke var bekvem med før, med den riktige partneren. 

Selv er jeg overhodet ikke noe glad i å suge, og gjør det så godt som aldri. Men om jeg hadde fått en ny mann, ville jeg nok ihvertfall ha gitt det en sjanse. Det er mulig at opplevelsen hadde blitt annerledes med en ny mann. Noen ganger er man farget av dårlige erfaringer, andre ganger blir man farget av gode erfaringer. Det er ikke alltid gitt på forhånd hva man kommer til å like. 

Men det er sekvsagt også alt for mange som lar seg presse til ting de ikke liker for å holde på en partner. 

Anonymkode: 84394...e05

Joda, jeg er ikke uenig i dette.Poenget var først og fremst at det å bli presset til ting man ikke liker (og det gjelder menn også) ikke nødvendigvis fremmer personlig og seksuell utvikling. Mange ganger vil den «dynamikken», som det så glatt henvises til, være til skade både for forholdet og for seksualiteten.

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å spørre om noe, er det motbydelig press? Jeg liker selv andre ting nå, enn jeg gjorde for 5 år siden. Det kalles utvikling og dynamikk, ingen av delene opplever jeg som motbydelig. Synes din logikk er  dømmende og motbydelig.

Anonymkode: 48bba...cbd

Skrevet

Tenker som TS om mitt eget liv. Dette er ting jeg prioriterer kynisk. Men bryr meg da midt i rævva hva andre gjør.

Anonymkode: 386d5...da6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...