AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #21 Skrevet 19. januar 2019 Det med overskudd til sex er viktig. Damer må passe unger, jobbe, vaske hus, sørge for at gubben husker på tannlegetimen sin og når de endelig får noe tid til overs og til seg selv så betyr ikke det at det automatisk er overskudd til sex der. Så tid og overskudd er en av nøklene. Også det at partneren faktisk må være lidenskapelig og god i senga. Ingen får sexlyst av dårlig sex. Pluss at jeg må føle meg sett og beundret av han i hverdagen også og ikke bare når han vil ha sex. Jeg har hatt lav sexlyst i forhold med menn som var dårlige, og sinnsykt villt høy sexlyst med menn som er rå i senga, men også i de lidenskapelige forholdene svinger det litt. Ingen har helt prikk lik og like høy og synkron sexlyst som hverandre gjennom et helt forhold. Anonymkode: e8873...26b 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #22 Skrevet 19. januar 2019 I mitt forrige forhold så mistet jeg helt sexlysten etter 2 år sammen. Vi hadde nettopp blitt samboere og han tok aldri initiativ til å gjøre sitt av husarbeid. Jeg gikk fra stormforelska til å mislike han mer og mer. Jeg mistet rett og slett all respekt for denne mannen som oppførte seg som en jævla 14 år gammel tenåringsgutt når jeg spurte han om han ikke kunne fylle oppvaskmaskinen eller lage middag. Det finnes ikke mye her i verden som er en større turn-off enn en mann som oppfører seg som en ubrukelig tenåring hjemme. Og dette er dessverre situasjonen i veldig mange forhold. Om man ikke har respekt for mannen man er sammen med, så er det fryktelig vanskelig å bli tent. Spesielt når du er sliten, irritert og stresset over å være den eneste voksne personen huset. Han er jeg sammen med nå (snart 5 år) er helt motsatt. Han er ikke spesielt flinkere i senga enn andre jeg har vært sammen med, men forholdet vårt er fantastisk og jeg kjenner jeg er forelsket fortsatt. Det er DET som gjør at jeg er kåt og klar omtrent hver dag, og det er DET som er grunnen til at vi har regelmessig, spontan og morsomt sex. Anonymkode: d0795...910 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #23 Skrevet 19. januar 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: I et forhold så må damer ha overskudd til å ha sex. Hjelpe til med ev barn, hus og generelt ha det hyggelig sammen. Man kan ikke forvente at en dame som ikke får hjelp til barn og hus og ikke har en mann som gidder å gi kos, komplimenter ol skal ha lyst på sex. Vi tenker på en annen måte enn menn. Sex er ikke bare sex, men hvordan mannen er hele døgnet/uka/mnd har noe å si om vi ønsker å ha sex med han. Anonymkode: d6982...5a1 Jepp, high maintenance. Anonymkode: 4d066...a60
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #24 Skrevet 19. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jepp, high maintenance. Anonymkode: 4d066...a60 Ikke high maintance. Menneskelig. Kvinner er ikke skapt for å være sexrobotene til menn. Anonymkode: e8873...26b 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #25 Skrevet 19. januar 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Det er mye sant i uttrykket "Menn må ha sex for å ha det bra, kvinner må ha det bra for å ha sex". En stresset og sliten dame som føler hun har eneansvaret for å holde orden på unger og hjem er ikke en dame med overskudd til å kaste seg i sengehalmen så snart hun har et ledig øyeblikk. Det er ikke så mye som skal til: en runde med støvsugeren i stua, rydde litt på kjøkkenet (gjerne etter å ha laget middag også) eller ta unna litt av skittentøyshaugen. Små overraskelser i hverdagen. Da vil man ofte oppleve en adskillig mer glad og stressfri dame som føler seg elsket, og det betyr mer tid og lyst på sex Nå er det sikkert mange menn som tenner på alle plugger og tenker at da får damene pinadø skifte dekk eller måke snø oftere, men det er ikke likestilling som er greia her. Poenget er at kvinner og menn takler stress forskjellig: menn kan gjerne ha sex for å stresse ned og menn har stort sett ingen problemer med å sette alle gjøremål på vent for å ha sex. Damer må stresse ned for å komme i stemning for sex, og damer er generelt dårlige på å bare skyve unna tanker og gjøremål for å ha sex. De nyter best sex når ting er unnagjort og de føler seg avslappet og stressfri. Stress og en følelse av å aldri strekke til er veldig ofte hovedårsaken til manglende lyst hos damer i de tilfellene det ikke har noen medisinsk årsak. Anonymkode: 40fbf...357 Dette! Er også enig i resten av innlegget, god beskrivelse Anonymkode: 7e39a...098
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #26 Skrevet 19. januar 2019 Vil også nevne dette med at kvinner opplever det som mas, meg inkludert, når vi har mindre behov enn han. Det er ikke for ingenting i tråder om hva som er bra ved å være singel, så skriver fryktelig mange "ikke sex-mas" Det er vanskelig når man nesten ikke kan gi en klem uten det skal lede til sex! Men sånn oppleves det til tider, og da unngår man tilogmed å gi klem, for man vil ikke ha det presset, og det er ikke kjekt å si nei, å avvise gang etter gang. Men det er vel slik det kan oppstå en vond sirkel, til mer han presser på, til mer trekker hun seg bort. Anonymkode: 7e39a...098
Pentagon Skrevet 19. januar 2019 #27 Skrevet 19. januar 2019 Se her vær så snill. Jeg er så lei av at folk ikke forstår at det vi kvinner bruker for å unngå graviditet gir oss helt jævlige bivirkninger. Om du kan, unngå den dritten her. Her har jeg vært inne på felleskatalogen og søkt opp en meget vanlig p-pille, Cerazette. Mellom 1 av 10 og 1 av 100 opplever: akne, hodepine, endret humør, nedstemthet og nedsatt libido.. Jeg føler meg ganske sikker på at kun 0,1% av menn ville i sin villeste fantasi akseptert disse bivirkningene. Så be dama di slutte med p-pille og bruk kondom. Evt. Klipp strengen hvis dere er ferdige med barn. Men selvfølgelig, en tynn plasthinne over utstyret for å gi kvinnen bedre livskvalitet, Det er for mye å be om, eller? 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå