Gjest Calm Skrevet 19. januar 2019 #1 Skrevet 19. januar 2019 Noen som kan tipse om Instagramkontoer som inspirerer og som fokuser på klær som hvermannsen kunne ha gått i? Er på jakt etter inspirasjon som løfter hverdagsantrekket. Ikke kontoer hvor det er bekledning som skiller seg altfor mye ut her i Norge. Eller hvor det er mer fokus på rumpa til personen i bildet enn selve klærne. Finnes de? Min stil svinger mellom klassisk til bohemian. Fra enkle og minimalistiske plagg til blomstrete lange kjoler.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #2 Skrevet 19. januar 2019 Jeg har sansen for endel franske kontoer. De har blikk for detaljer. Men ser de kopierer hverandre veldig. Alle har Golden goose sneakers, Isabel Marant dickerboots,... men de er flinke til å blande dyrt og billig, og så var det dette blikket for den lille detaljen. Det er mye inspirasjon der ute. Nå har jeg slettet insta, men husker miss servane. Hvis du søker henne, kommer det forslag innen samme stil. Ha dessverre glemt hva de andre heter. Anonymkode: 3822c...cbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå