Gjest manic Skrevet 6. april 2005 #1 Skrevet 6. april 2005 Jeg digger sauser i alle former, smaker og farger! Slike det stadig mere flommer over av i butikken; chillisasuer, sennepsdressinger, jalapenossaus osv... Er kjempedeilig å varierer wokretter og salater med ferdigkjøpte sauser som man ikke kunne funnet på å lage selv. Men det blir jo en del bomkjøp da! Jeg har en evig pågående jakt på perfekte chillisauser. Jeg har en svær hylle i kjøleskapet bare fyllt med sauser... Har dere noen favoritter å anbefale? Eller er det bare meg som bedriver den sause-fetisjen ? Jeg kan anbefale "Go -Tan" sin Sweet Chilli Sauce med mango og ananas! Den gjør enhver wokmiddag eller ovnstekte potet-middag himmelsk!!! Anebfaler også Hellsman (tror jeg det heter) majones som man får kjøpt i innvandrersjapper og andre butikker med godt utvalg! Synes den er bedre en den norske Litt saltere kanskje..
Martha Stewart Skrevet 6. april 2005 #2 Skrevet 6. april 2005 Kraft italiensk dressing er bra. Og Idun yoghurtdressing med urter.
Arkana Skrevet 6. april 2005 #3 Skrevet 6. april 2005 Heinz Garlic Sauce og Blue Dragon søt chilisaus.
Calla Skrevet 6. april 2005 #4 Skrevet 6. april 2005 Til wienersnitzel: Tysk sigøynersaus... (fåes kjøpt på Lidl)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå