AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #2 Skrevet 19. januar 2019 Å spise, eller lage? Jeg har mest lyst til å spise level 3, men er en typisk level 2 kokk, som er for lat til å ta det til level 3! Anonymkode: 1bf20...6a6 1
HalldirV2 Skrevet 19. januar 2019 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å spise, eller lage? Jeg har mest lyst til å spise level 3, men er en typisk level 2 kokk, som er for lat til å ta det til level 3! Anonymkode: 1bf20...6a6 Samme her. Men jeg synes faktisk level to så best ut skal jeg være ærlig.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #4 Skrevet 19. januar 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Å spise, eller lage? Jeg har mest lyst til å spise level 3, men er en typisk level 2 kokk, som er for lat til å ta det til level 3! Anonymkode: 1bf20...6a6 Enig i dette. Jeg synes også det virker som level 2 har mye god smak med en overkommelig mengde jobb, usikker på om forskjellen opp til level 3 er verdt jobben. (Bortsett fra hjemmelaget pasta, da - hjemmelaget pasta er utrolig godt. Men lager jeg hjemmelaget pasta bruker jeg oftest nesten ikke saus i det hele tatt, kanskje bare litt smør, pepper og parmesan, og gjerne trøffelolje.) Anonymkode: 723c8...9a2 1
HalldirV2 Skrevet 19. januar 2019 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig i dette. Jeg synes også det virker som level 2 har mye god smak med en overkommelig mengde jobb, usikker på om forskjellen opp til level 3 er verdt jobben. (Bortsett fra hjemmelaget pasta, da - hjemmelaget pasta er utrolig godt. Men lager jeg hjemmelaget pasta bruker jeg oftest nesten ikke saus i det hele tatt, kanskje bare litt smør, pepper og parmesan, og gjerne trøffelolje.) Anonymkode: 723c8...9a2 Det enkle er ofte det beste 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå