Gå til innhold

Hvilken hadde du valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken av disse hadde du foretrukket? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å spise, eller lage? Jeg har mest lyst til å spise level 3, men er en typisk level 2 kokk, som er for lat til å ta det til level 3!

Anonymkode: 1bf20...6a6

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å spise, eller lage? Jeg har mest lyst til å spise level 3, men er en typisk level 2 kokk, som er for lat til å ta det til level 3!

Samme her. Men jeg synes faktisk level to så best ut skal jeg være ærlig. 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig i dette. :) Jeg synes også det virker som level 2 har mye god smak med en overkommelig mengde jobb, usikker på om forskjellen opp til level 3 er verdt jobben. (Bortsett fra hjemmelaget pasta, da - hjemmelaget pasta er utrolig godt. Men lager jeg hjemmelaget pasta bruker jeg oftest nesten ikke saus i det hele tatt, kanskje bare litt smør, pepper og parmesan, og gjerne trøffelolje.)

Anonymkode: 723c8...9a2

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig i dette. :) Jeg synes også det virker som level 2 har mye god smak med en overkommelig mengde jobb, usikker på om forskjellen opp til level 3 er verdt jobben. (Bortsett fra hjemmelaget pasta, da - hjemmelaget pasta er utrolig godt. Men lager jeg hjemmelaget pasta bruker jeg oftest nesten ikke saus i det hele tatt, kanskje bare litt smør, pepper og parmesan, og gjerne trøffelolje.)

Anonymkode: 723c8...9a2

Det enkle er ofte det beste 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...