AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #1 Del Skrevet 18. januar 2019 Er ute etter et lesebrett. Skal i hovedsak lese sånne pocketbokserier, men vil også ha muligheten til å laste ned andre bøker også. Jeg ser dårlig uten briller, men vil lese på sengen uten briller. Fint om jeg også kan sitte ute på sommeren og lese. Må være brukervennlig og ha norsk meny. Noen som har noen anbefalinger? Anonymkode: c3dea...9a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #2 Del Skrevet 19. januar 2019 Ingen som har noe å anbefale? Anonymkode: c3dea...9a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinner Skrevet 19. januar 2019 #3 Del Skrevet 19. januar 2019 Med en gang du blander inn norsk meny ryker Kindle Paperwhite som etter min mening er det eneste som duger i praksis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #4 Del Skrevet 19. januar 2019 29 minutter siden, spinner skrev: Med en gang du blander inn norsk meny ryker Kindle Paperwhite som etter min mening er det eneste som duger i praksis Ok, men er fet et bukervennlig lesebrett? Hvis det så skal det vel være greit om menyen ikke er på norsk? Anonymkode: c3dea...9a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinner Skrevet 19. januar 2019 #5 Del Skrevet 19. januar 2019 Paperwhite tilhører Amazon systemet som er utmerket for oss som leser mest engelsk. Jeg kjøper også bøker fra Ark uten problemer. Gutenberg går stort sett bra og jeg laster ned lange artikler fra nettet til den. Menyer og alt er greit, men du må sjekke om de bøkene du skal lese kan overføres på en grei måte. Jeg har ikke sjekket status på andre norske nettsteder i det siste. Lys, skarphet, tilpasning av skrifttyper og størrelse og ikke minst batterilevetid er glimrende på Paperwhite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #6 Del Skrevet 19. januar 2019 Kindle Voyager har norsk meny + alt det andre kindle har. Kjøper bøker på ebok.no og det går raskt. Ark funker også, og Amazon hvis jeg vil lese på engelsk. Anonymkode: 02603...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #7 Del Skrevet 19. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kindle Voyager har norsk meny + alt det andre kindle har. Kjøper bøker på ebok.no og det går raskt. Ark funker også, og Amazon hvis jeg vil lese på engelsk. Anonymkode: 02603...d17 Sorry, husket feil... Blitt så vant til engelsk på den!😂 Anonymkode: 02603...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 19. januar 2019 #8 Del Skrevet 19. januar 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Er ute etter et lesebrett. Skal i hovedsak lese sånne pocketbokserier, men vil også ha muligheten til å laste ned andre bøker også. Jeg ser dårlig uten briller, men vil lese på sengen uten briller. Fint om jeg også kan sitte ute på sommeren og lese. Må være brukervennlig og ha norsk meny. Noen som har noen anbefalinger? Anonymkode: c3dea...9a1 Pocketbook er veldig bra. Lett å laste ned fra norske butikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå