Gå til innhold

Dere småbarnsmødre som sikkert skal i seng snart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere gjort på i kveld etter at barna var lagt? Jeg føler jeg ikke har gjort noe som helst og nå må jeg gå å legge meg om ikke så altfor lenge. Her i huset står de opp rundt 06.30 på lørdager. Hva gjør dere på/har gjort i kveld? Kjeder meg når jeg egentlig burde utnyttet tiden til noe gøy/fornuftig 😂

Anonymkode: 56b51...309

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett på TV...

Anonymkode: 6df92...296

Skrevet

Tar med ett glass vin og du dundrer på med serier til øya krysser seg;)

Anonymkode: a5db4...f53

• Liker 2
Skrevet

Har spist taco, sett på tv, ryddet litt og vasket litt klær. Ikke veldig spennende 😛 Nå venter jeg på siste maskin, slik at jeg kan gå og legge meg. Starter vel i 6-tiden i morgen, har en ettåring og er 6 måneder på veg med nr. 2.

Anonymkode: c5064...8e4

Skrevet

I kveld har jeg kjørt en klesvask mens jeg har sett på The Voice og planlagt en bursdag. Så våkna den minste og vi ble sittende i sofaen å se på TV til vi la oss. 

Skulle rydda bort etter middagen og bretta litt klær, men lot deg ligge til i morgen :P

• Liker 1
Skrevet

Shavet leggene og sett på tv. Tenkte jeg snart skulle spille litt xbox. 

Ungene på 21 mnd og 6 mnd sover, forhåpentligvis helt til kl 8 i morgen tidlig. 

Anonymkode: cb534...717

Skrevet

Spist en bedre middag med mannen, vasket kjøkkenet og nå sitter jeg å ser på film. Dette er stort sett likt hver helg, da vil jeg bare ta det med ro og lade opp batteriene.

Anonymkode: f48b0...6ab

• Liker 1
Skrevet

Lagde meg bagett med kylling og paprika og heiv meg på sofaen med big bang og en pose m etterpå. Fantastisk godt å endelig få litt kveld. Og kvelden er min. Å vaske klær og tømme oppvaskmaskinen klarer jeg flnt de stundene ungene leker fint så kvelden er endelig satt av til bare avslapping 😄

Anonymkode: d977e...8f8

Skrevet

Satte på oppvaskmaskinen. Og siden har jeg sitti pal i sofakroken med boka (og nå Kvinneguiden). 

Skrevet

Sett TV og strikket, og kost meg med et glass vin samtidig 👍

Anonymkode: d7c1c...eb1

• Liker 1
Skrevet

La kidden kl. 19. Hun sov i hele 20 min før hun våknet og ville demonstrere sine nye ferdigheter, klapping og springing. Holdt det gående til ca. 22 med amming, klapping, x antall rømningsforsøk, mer amming, og noe klatring på veggene. Kl. 22 listet jeg meg ut og sitter her helt i koma lurer på hvorfor jeg i det hele tatt stod opp. 

Anonymkode: 2adce...d8b

• Liker 1
Skrevet

Spiller igjennom Majora's Mask på Nintendo 64. 😊

Gjest Araknoidea
Skrevet

Har vært på besøk og restaurant med noen venninner. Gubben har vært hjemme med barna. :)

Skrevet

Spist rester av middagen, trykt på telefonen og sett på serie. Har komt meg i senga nå. 

Anonymkode: c9233...9e3

Skrevet

Sovnet på soffan og våknet nå. Hardt å være alenemor😴

Anonymkode: 67618...cc3

• Liker 1
Skrevet

Vært på jobb. Strikket en liten halvtime og nå ligger jeg i sengen og burde sovet 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...