Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med arrfjerning etter kviser i ansiktet med laseren de tilbyr hos Eraze? Jeg har hittil hatt 4 behandlinger og syns ikke jeg ser særlig forskjell, så lurer bare på hvor lenge jeg skal fortsette🙄

Anonymkode: 9b3a5...2ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke noe tillitt til Eraze når det kommer til hudpleiebehandling. Man trenger ingen utdannelse for å starte med tatovering laserfjerning og ha en sånn laser maskin så de er neppe kursa i det der engang. Tror ikke engang den type lasermaskin de bruker har noe nytte for arr og behandling hos Eraze er altfor overprisa generelt syns jeg! Trodde ikke de hadde noe særlig med kunder engang jeg... De virker helt desperate etter kunder. Var med på en konkurranse en gang hvor premien var gratis tattoofjerning og etter det ringte deg meg sånn ti ganger å spurte om jeg ikke ville bestille time selv om jeg ikke vant. 

Dra til en hudlege! Er det dype arr så er TCA peeling hos hudlege veldig effektivt eller CO2 laser , og hvis det er mindre dype arr så kan dermapen og fruktsyre peeling i salong, med påfølgende hjemmepleie program med vitamin C serum hjelpe :)

Anonymkode: c70eb...2bd

• Liker 2
Skrevet
På 18.1.2019 den 21.44, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke noe tillitt til Eraze når det kommer til hudpleiebehandling. Man trenger ingen utdannelse for å starte med tatovering laserfjerning og ha en sånn laser maskin så de er neppe kursa i det der engang. Tror ikke engang den type lasermaskin de bruker har noe nytte for arr og behandling hos Eraze er altfor overprisa generelt syns jeg! Trodde ikke de hadde noe særlig med kunder engang jeg... De virker helt desperate etter kunder. Var med på en konkurranse en gang hvor premien var gratis tattoofjerning og etter det ringte deg meg sånn ti ganger å spurte om jeg ikke ville bestille time selv om jeg ikke vant. 

Dra til en hudlege! Er det dype arr så er TCA peeling hos hudlege veldig effektivt eller CO2 laser , og hvis det er mindre dype arr så kan dermapen og fruktsyre peeling i salong, med påfølgende hjemmepleie program med vitamin C serum hjelpe :)

Anonymkode: c70eb...2bd

Æsj, det var jo ikke det svaret der jeg ville ha😫 Jeg har nå tatt 4 behandlinger og brukt nærmere 10 000kr og hvis jeg legger godvilja til så kan man si at jeg har fått en 10% bedring, men jammen ikke sikker på det engang! 

Jeg tror jeg har lyst til å prøve Co2 laser nå, men kvier meg for tiden etter! Jeg gifter meg til sommern så planen var jo å få huden finere til den tid, men nå har jeg allerede kaster bort et halvt år på Eraze😰😰

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen andre som har testet Eraze?

Skrevet

Jeg har testet en tilsvarende laser lik den de bruker på eraze, og den hjalp skuffende lite på mine ikke spesielt dype kvise arr. 7000 rett i dass der altså. Jeg ønsker selv å teste ut co2 laser på et tidspunkt. I en annen tråd her på forumet var det jo ei som hadde fått bra resultat av 3 behandlinger med fraksjonert co2 laser. Tror den gamle co2 laser varianten (full ablativ) er ganske voldsom, og noen legges jo i narkose under en slik behandling, så ville kanskje kanskje gått for fraksjonert om du ikke har veldig dype arr.

Anonymkode: ee708...3b5

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har testet en tilsvarende laser lik den de bruker på eraze, og den hjalp skuffende lite på mine ikke spesielt dype kvise arr. 7000 rett i dass der altså. Jeg ønsker selv å teste ut co2 laser på et tidspunkt. I en annen tråd her på forumet var det jo ei som hadde fått bra resultat av 3 behandlinger med fraksjonert co2 laser. Tror den gamle co2 laser varianten (full ablativ) er ganske voldsom, og noen legges jo i narkose under en slik behandling, så ville kanskje kanskje gått for fraksjonert om du ikke har veldig dype arr.

Anonymkode: ee708...3b5

Så kjedelig! Har brukt endel penger der jeg også og nå er jeg irritert på meg selv for at jeg tok den «enkle» veien og ikke bare bestilte Co2 laser med en gang! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...