AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #1 Skrevet 18. januar 2019 Vi har fått en mulighet til å kjøpe en fantastisk tomt med en liten bolig. Boligen trenger litt rehabilitering både ute og litt inne. En del kan vi få gjort selv (erfaring). Men det er heldigvis ikke alt som må gjøres umiddelbart, men det bør jo gjøres noe om ikke alt for lenge (unngå å utsette). Det er STORT uteareal og fin, stor plen. Hele tomten er skjermet fra andre boliger. Tomten ligger rimelig sentralt. Men problemet er at boligen ligger i et LNF-område. Og det er her jeg er redd vi skal få problemer dersom vi ønsker å gjøre endringer, bygge på osv. Vi kan få boligen ganske rimelig pga. dette, litt penger må vi også bruke på oppussing ute og inne. Men om alt går på skinner eller nesten på skinner så vil vi ha fått en superfin bolig med stor hage til en veldig rimelig pris. Jeg tror nok at tomten kan bli en del verdt i fremtiden om vi klarer å utbedre tomten og boligen best mulig. Det vil være en drømmeplass å bo, så det å tenke på å skulle tjene penger på å selge er kanskje ikke håpet, men vi har mulighet om vi plutselig får lyst til å gjøre noe annet eller trenger pengene. Det er et perfekt sted å kunne få barn og leve et rolig og avbalansert liv, samtidig som vi er i grei nærhet til alle rundt oss, byen, butikker, jobb osv. Vi er også veldig glad i privatliv (kunne feks ikke tenkt å bodd "oppå" andre i feks rekkehus). Spørsmålet er om vi skal satse? Og er det veldig vanskelig å få gjennomslag ved søknader i LNF-områder? Vi kan alltids tilpasse oss noe ifht regler/lovverk, men det kommer jo an på begrensingene. Anonymkode: d517a...0ed
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #2 Skrevet 18. januar 2019 Hvis det er den som er nå til salgs i Asker eller Heggedal så jaaa. Ville kjøpt om jeg hadde penger. Er stor sjanse at det blir gjort om på, og du får på sikt delt tomt og solgt til andre boliger. Anonymkode: bfb10...950
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå