Gå til innhold

Ballkjole ASAP!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en ballkjole ASAP! Skal på ball og ca 2 uker, og har ingenting å ha på meg. Begynnte å planlegge for flere måneder siden, men tida bare flyr av gårde! Problemet her er at jeg er litt over 1,80m høy, så jeg kan ikke bare kjøpe noe på nelly. Kan heller ikke sy om kjolen slik at den blir lengere da det ikke er nok tid til det. Helt ok om kjolen ikke er ny. Er det noen som vet om steder man kan kjøpe/leie på kort varsel til en som er så høy som meg? Er en S/M.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Zalando og muligens andre nettbutikker har en egen kategori for høye. Returen er også gratis, så du kan bestille flere og velge det som passer. Ellers burde du strengt tatt funnet kjole før, hva er det ellers du har brukt måneder på å planlegge?

Anonymkode: 6c679...3b1

• Liker 1
Skrevet

Hva med fjong (hvis du bor i Oslo-området)?

Anonymkode: 6b5e7...e6a

Skrevet
38 minutter siden, Noekreativt skrev:

Trenger en ballkjole ASAP! Skal på ball og ca 2 uker, og har ingenting å ha på meg. Begynnte å planlegge for flere måneder siden, men tida bare flyr av gårde! Problemet her er at jeg er litt over 1,80m høy, så jeg kan ikke bare kjøpe noe på nelly. Kan heller ikke sy om kjolen slik at den blir lengere da det ikke er nok tid til det. Helt ok om kjolen ikke er ny. Er det noen som vet om steder man kan kjøpe/leie på kort varsel til en som er så høy som meg? Er en S/M.

Om du bor på Østlandet så har Diin på Majorstuen ett stort utvalg av ballkjoler/selskapskjoler og har også litt salg nå.

Skrevet

Ligger mengder av ballkjoler på finn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...