dr_zhivago Skrevet 18. januar 2019 #21 Del Skrevet 18. januar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke du gå på kjøkkenet og legge litt is på kuken, eller se å hute deg over i seksualietsforumet? Jeg tviler veldig sterkt på at TS er interessert i innspill av typen du kommer med. Anonymkode: ba89c...f5a Det får vel være opp til henne å avgjøre. Men jeg har da vitterlig også kommet med realistiske og saklige svar i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #22 Del Skrevet 18. januar 2019 Akkurat nå, dr_zhivago skrev: Det får vel være opp til henne å avgjøre. Men jeg har da vitterlig også kommet med realistiske og saklige svar i denne tråden. De saklige delene av svarene dine er ikke på langt nær så verdifulle at de gjør opp for dritten du kommer med. Dessuten har det ikke en dritt å si om du synes brystene hennes høres deilige ut, så lenge hun får helseproblemer av dem. Men du er tydeligvis av typen som synes kvinner skal gå rundt med smerter, så lenge du får noe fint å se på. Og sist men ikke minst: Dette er ikke seksualitetsforumet. Sexprat, sikling og generell grisegubbeoppførsel hører ikke hjemme her. Anonymkode: ba89c...f5a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dr_zhivago Skrevet 18. januar 2019 #23 Del Skrevet 18. januar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: De saklige delene av svarene dine er ikke på langt nær så verdifulle at de gjør opp for dritten du kommer med. Dessuten har det ikke en dritt å si om du synes brystene hennes høres deilige ut, så lenge hun får helseproblemer av dem. Men du er tydeligvis av typen som synes kvinner skal gå rundt med smerter, så lenge du får noe fint å se på. Og sist men ikke minst: Dette er ikke seksualitetsforumet. Sexprat, sikling og generell grisegubbeoppførsel hører ikke hjemme her. Anonymkode: ba89c...f5a Det var da fælt så hissig du var da. Jeg har ikke kommet med "dritt". Og jeg har nevnt de to alternativene som finnes; trening og kirurgi. Ro deg ned nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #24 Del Skrevet 18. januar 2019 2 timer siden, dr_zhivago skrev: Det var da fælt så hissig du var da. Jeg har ikke kommet med "dritt". Og jeg har nevnt de to alternativene som finnes; trening og kirurgi. Ro deg ned nå. Vedkommende sa ikke at du har kommet med dritt, men at du driver med grisegubbeprat som ikke hører hjemme på dette underforumet. Hva du synes er deilig og ikke hører ikke til her. Det hører hjemme på seksualitetsforumet og du kan til og med lage en egen tråd om din seksualitet der. Du er ekkel, skjønner du virkelig ikke det? Anonymkode: 5add1...c4f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dr_zhivago Skrevet 18. januar 2019 #25 Del Skrevet 18. januar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vedkommende sa ikke at du har kommet med dritt, men at du driver med grisegubbeprat som ikke hører hjemme på dette underforumet. Hva du synes er deilig og ikke hører ikke til her. Det hører hjemme på seksualitetsforumet og du kan til og med lage en egen tråd om din seksualitet der. Du er ekkel, skjønner du virkelig ikke det? Anonymkode: 5add1...c4f Jeg kom med noen veldig diskré hint om hva jeg synes om puppestørrelsen. Gidder da ikke å lage en egen tråd om det her inne, og jeg mistenker at sånne gretne folk som deg hadde kommet og kalt meg "grisegubbe" da også, selv om tråden lå i seksualitetsforumet. Jeg noterer meg at TS ikke har sagt noe om de små, velmenende kommentarene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #26 Del Skrevet 19. januar 2019 23 timer siden, dr_zhivago skrev: Jeg kom med noen veldig diskré hint om hva jeg synes om puppestørrelsen. Gidder da ikke å lage en egen tråd om det her inne, og jeg mistenker at sånne gretne folk som deg hadde kommet og kalt meg "grisegubbe" da også, selv om tråden lå i seksualitetsforumet. Jeg noterer meg at TS ikke har sagt noe om de små, velmenende kommentarene mine. Typisk for mannegriser å ikke forstå at de er ekle og prøver å dysse det ned ved å kalle det ting som at det er veldig diskret når det absolutt ikke var det. Jeg leser ikke på runketråder på seksualitetsforumet, så du er velkommen til å lage runketråd der inne. Anonymkode: 5add1...c4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dr_zhivago Skrevet 19. januar 2019 #27 Del Skrevet 19. januar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Typisk for mannegriser å ikke forstå at de er ekle og prøver å dysse det ned ved å kalle det ting som at det er veldig diskret når det absolutt ikke var det. Jeg leser ikke på runketråder på seksualitetsforumet, så du er velkommen til å lage runketråd der inne. Anonymkode: 5add1...c4f Husj med deg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 19. januar 2019 #28 Del Skrevet 19. januar 2019 Kan du ikke forhøre deg med legen? Om brystene gir deg ryggplager er vel brystreduksjon noe som dekkes av det offentlige? Uansett, ryggen skal du ta på alvor 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #29 Del Skrevet 19. januar 2019 23 timer siden, dr_zhivago skrev: Jeg kom med noen veldig diskré hint om hva jeg synes om puppestørrelsen. Gidder da ikke å lage en egen tråd om det her inne, og jeg mistenker at sånne gretne folk som deg hadde kommet og kalt meg "grisegubbe" da også, selv om tråden lå i seksualitetsforumet. Jeg noterer meg at TS ikke har sagt noe om de små, velmenende kommentarene mine. Du er alt annet enn diskré og du oppnår det motsatte.. Anonymkode: f209f...f81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stardust75 Skrevet 19. januar 2019 #30 Del Skrevet 19. januar 2019 På 18.1.2019 den 18.06, AnonymBruker skrev: Det går veldig fint an å trene seg til mindre bryster. Det er fett. CrossFit er ekstremt bra for å få bort fett og få mer muskler. En venninne av meg gikk fra D til A. Fullt mulig. Anonymkode: ebddf...9f6 🤣 crossfitt er for amatører , gå i deg selv og ta cardio og diett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #31 Del Skrevet 19. januar 2019 5 minutter siden, dr_zhivago skrev: Husj med deg nå! 😂 Anonymkode: 5add1...c4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå