Wera1 Skrevet 18. januar 2019 #1 Del Skrevet 18. januar 2019 Jeg er 22 år gammel, og har alltid hatt relativt store bryster i forhold til kroppen min. Jeg er slank, og bruker nå 75E i bh størrelse, men jeg er så LEI av brystene mine! Skulle så inderlige ønske de var mindre. Plages med dårlig holdning i ryggen pga brystene og hater at de er så fremtredende i stramme klær etc. Er det noen som har erfaring med å eventuelt trene seg til mindre bryster? Altså mindre bryster uten operasjon... Ved å gå ned i fettprosent vil vel brystene også minke? Trenger ikke tips om at man kan finne bh som skjuler de osv, da jeg jobber i undertøysbutikk selv og er klar over dette. Kjenner faktisk jeg gruer meg til framtidig graviditet og enda større bryster 😟 Noen tips/erfaringer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dr_zhivago Skrevet 18. januar 2019 #2 Del Skrevet 18. januar 2019 6 minutter siden, Wera1 skrev: Jeg er 22 år gammel, og har alltid hatt relativt store bryster i forhold til kroppen min. Jeg er slank, og bruker nå 75E i bh størrelse, men jeg er så LEI av brystene mine! Skulle så inderlige ønske de var mindre. Plages med dårlig holdning i ryggen pga brystene og hater at de er så fremtredende i stramme klær etc. Er det noen som har erfaring med å eventuelt trene seg til mindre bryster? Altså mindre bryster uten operasjon... Ved å gå ned i fettprosent vil vel brystene også minke? Trenger ikke tips om at man kan finne bh som skjuler de osv, da jeg jobber i undertøysbutikk selv og er klar over dette. Kjenner faktisk jeg gruer meg til framtidig graviditet og enda større bryster 😟 Noen tips/erfaringer?? Mmmmmmm! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #3 Del Skrevet 18. januar 2019 Hvorfor ikke ta en brystreduksjon, hvis du er så plaget? Hvor høy er du? Og hvor mye veier du? Kan kan selvfølgelig trene bryst muskulaturen og gå ned i fettprosent, men tror ikke det vil utgjøre noen stor forskjell hvis du er normalvektig. Anonymkode: 44d37...997 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #4 Del Skrevet 18. januar 2019 Det går veldig fint an å trene seg til mindre bryster. Det er fett. CrossFit er ekstremt bra for å få bort fett og få mer muskler. En venninne av meg gikk fra D til A. Fullt mulig. Anonymkode: ebddf...9f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #5 Del Skrevet 18. januar 2019 Skal også nevnes at det er ikke alle som får større bryster under graviditet. Spesielt ikke de som har store fra før 👍 Anonymkode: ebddf...9f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 18. januar 2019 #6 Del Skrevet 18. januar 2019 8 minutter siden, dr_zhivago said: Mmmmmmm! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 18. januar 2019 Forfatter #7 Del Skrevet 18. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke ta en brystreduksjon, hvis du er så plaget? Hvor høy er du? Og hvor mye veier du? Kan kan selvfølgelig trene bryst muskulaturen og gå ned i fettprosent, men tror ikke det vil utgjøre noen stor forskjell hvis du er normalvektig. Anonymkode: 44d37...997 En brystreduksjon har jeg vurdert, men det blir nok siste utvei. Det vil nok ikke bli gjennomført før jeg er ferdig med barn. Ønsker derfor tips eller erfaringer som ikke innebærer operasjon 🙂 Jeg er 165 høy og veier 60 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 18. januar 2019 Forfatter #8 Del Skrevet 18. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går veldig fint an å trene seg til mindre bryster. Det er fett. CrossFit er ekstremt bra for å få bort fett og få mer muskler. En venninne av meg gikk fra D til A. Fullt mulig. Anonymkode: ebddf...9f6 Takk for svar! Skal sjekke ut crossfit 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dr_zhivago Skrevet 18. januar 2019 #9 Del Skrevet 18. januar 2019 19 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Kom igjen a, du er jo mann. Ville bare vise TS at jeg synes hun høres flott ut som hun er 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 18. januar 2019 #10 Del Skrevet 18. januar 2019 4 minutter siden, dr_zhivago said: Kom igjen a, du er jo mann. Ville bare vise TS at jeg synes hun høres flott ut som hun er 😍 Du seksualiserer en post hvor hun søker hjelp for et problem hun har. Ja, jeg er en relativt kåt mann, men til og med jeg har litt anstendighet. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedRobin Skrevet 18. januar 2019 #11 Del Skrevet 18. januar 2019 (endret) 9 minutter siden, dr_zhivago skrev: Kom igjen a, du er jo mann. Ville bare vise TS at jeg synes hun høres flott ut som hun er 😍 Det er TS som skal leve med de brystene, de eksisterer ikke for at andre skal ha noe fint å se på. Det er hvordan brystene fungerer/oppleves for TS som betyr noe, ikke om andre liker dem. Endret 18. januar 2019 av RedRobin 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dr_zhivago Skrevet 18. januar 2019 #12 Del Skrevet 18. januar 2019 8 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Du seksualiserer en post hvor hun søker hjelp for et problem hun har. Ja, jeg er en relativt kåt mann, men til og med jeg har litt anstendighet. Greit nok. Men sakkosekker på 75E er en velsignelse spør du meg. Men for å gå over til spørsmålet da, ja, trening vil nok redusere de litt, men man kan ikke velge hvor på kroppen fettet forsvinner så det må du bare prøve og se om hjelper. Og siden du jobber i bh-butikk så kan du sikkert velge noen som passer bra til trening slik at du ikke får strekkmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #13 Del Skrevet 18. januar 2019 12 minutter siden, dr_zhivago skrev: Kom igjen a, du er jo mann. Ville bare vise TS at jeg synes hun høres flott ut som hun er 😍 Å herregud, har store bryter selv og menn som du er enn del av negativet. Handler jo ikke om utsende enn gang.. Anonymkode: f209f...f81 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #14 Del Skrevet 18. januar 2019 Redusering av fettprosent hjelper ja, men er du naturlig stor frampå må du kanskje gå lavt.. Anonymkode: f209f...f81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 18. januar 2019 Forfatter #15 Del Skrevet 18. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Redusering av fettprosent hjelper ja, men er du naturlig stor frampå må du kanskje gå lavt.. Anonymkode: f209f...f81 Er dette jeg føler er litt vanskelig, da jeg er slank fra før og egentlig ikke har noe ønske om å bli noe tynnere. Aarrhhg, skulle bare ønske jeg kunne knipse meg til en b cup 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dr_zhivago Skrevet 18. januar 2019 #16 Del Skrevet 18. januar 2019 6 minutter siden, Wera1 skrev: Er dette jeg føler er litt vanskelig, da jeg er slank fra før og egentlig ikke har noe ønske om å bli noe tynnere. Aarrhhg, skulle bare ønske jeg kunne knipse meg til en b cup 😂 Deilig! Men om du absolutt vil redusere så går det jo an å gå til kirurgen 😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #17 Del Skrevet 18. januar 2019 Bryststørrelse er genetisk betinget, men selvsagt vil fettet i brystene også reduseres når fettet i resten av kroppen reduseres. Husk at kvinner bør ha ca mellom 18 og 30 i fettprosent da, så man bør ikke være for tynn heller for å bevare helsen. Ser noen skriver at det er "velsignet" å ha store bryster. Det er vel gjerne fordi vedkommende som skriver dette er mann som liker store bryster og kun bryr seg om utseende. Som kvinne må jeg si jeg skjønner ekstremt godt at damer med store bryster ikke ønsker at de er så store. Anonymkode: 5add1...c4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #18 Del Skrevet 18. januar 2019 4 minutter siden, dr_zhivago skrev: Deilig! Men om du absolutt vil redusere så går det jo an å gå til kirurgen 😞 Du er nasty Anonymkode: 5add1...c4f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dr_zhivago Skrevet 18. januar 2019 #19 Del Skrevet 18. januar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er nasty Anonymkode: 5add1...c4f Deg om det, men dersom hun allerede er slank og ikke vil bli slankere, så er brystreduksjon kanskje eneste løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #20 Del Skrevet 18. januar 2019 5 minutter siden, dr_zhivago skrev: Deilig! Men om du absolutt vil redusere så går det jo an å gå til kirurgen 😞 Kan ikke du gå på kjøkkenet og legge litt is på kuken, eller se å hute deg over i seksualietsforumet? Jeg tviler veldig sterkt på at TS er interessert i innspill av typen du kommer med. Anonymkode: ba89c...f5a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå