Gå til innhold

Han er gift, men er etter meg.. og jeg liker det..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stoler på folk til det motsatte er bevist. Pluss at han sender meg mld konstant mens han er hjemme også, når han legger seg (sover ikke i samme seng som kona) osvosv.

Anonymkode: 1ad32...e44

Klart det er spennende med flørt når man har vært gift lenge. Det ville nok svært mange ha syntes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er jo litt forskjell. Men han er ung til sinns/sporty osv. 

Ja, i kanskje 10 år til, så blir aldersforskjellen mer og mer tydelig. 

Anonymkode: 6aaa5...a4d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest catalula

Han skal forlate kona OG BARNA? 

Tror ikke jeg ville hatt denne som far til mine barn. Tror jeg hadde holdt meg unna til han ble singel. Jeg har hatt en bekjebt/venn lenge som alltid har vært i forhold. Han kontakter meg av og til og kan da skrive ting jeg ikke synes er akseptabelt når man er i et forhold. Så jeg tar aldri kontakt med han, men svarer høflig når han gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som gjerne vil være utro er flinke til å sniffe opp damer som kan finne på å gå med på det. Damer som kanskje ikke får så veldig mye oppmerksomhet fra menn og som klarer å innbille seg all skiten de lirer ut av seg er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, O.G. skrev:

Menn som gjerne vil være utro er flinke til å sniffe opp damer som kan finne på å gå med på det. Damer som kanskje ikke får så veldig mye oppmerksomhet fra menn og som klarer å innbille seg all skiten de lirer ut av seg er sant.

Haha. Ouch. 

Anonymkode: 586c0...59f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, catalula skrev:

Han skal forlate kona OG BARNA? 

Tror ikke jeg ville hatt denne som far til mine barn. Tror jeg hadde holdt meg unna til han ble singel. Jeg har hatt en bekjebt/venn lenge som alltid har vært i forhold. Han kontakter meg av og til og kan da skrive ting jeg ikke synes er akseptabelt når man er i et forhold. Så jeg tar aldri kontakt med han, men svarer høflig når han gjør det. 

Altså.. han er en utrolig god far, og det er det som har stoppet ham før: Han vil ikke forlate barna. Og når jeg sier forlate barna, mener jeg at han forlater huset hvor barna bor, og hvor han ville sett dem kun annenhver uke i stedet for hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skriver dere har en kjemi og alt det der, men utover det så virker det jo som du bare liker oppmerksomhet og flørt og at det er han som er mest på og overbevist om at dere er soulmates? Tror du dere er det? 

Jeg forstår situasjonen, jeg har vel vært i noe lignende selv hvor han var mest på. Hadde han vært singel så kunne vi datet og sett hvordan det utviklet seg på en helt vanlig måte uten store forpliktelser fra dag 1, men når han ikke er singel så er det så enormt mye større skritt, han må forlate hus og hjem bare for at man skal date normalt og se om man kan bli et kjærestepar. Og det vet man jo ikke før man har gått gjennom det med å date vanlig, oppføre seg som kjærester en stund, ha litt hverdager sammen og ikke bare stjålne øyeblikk. 

Jeg valgte å avslutte med han jeg da, prøvde å se realistisk på vår fremtid sammen og tror - mest pga hvordan jeg er skrudd sammen - at vi hadde hatt det morsomt en stund men at det hadde ikke fungert i lengden. Jeg ville ikke bære ansvaret for at han forlot en samboer for et "bomskudd" og ble sittende igjen alene etterpå, og kanskje til og med angret bittert og innsett at han ville være med hun han dumpet for meg likevel. Det blir for mye ansvar å bære. Ingen bør satse så mye for meg.

Anonymkode: 30157...dad

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du venter med å ha noe mer forhold til ham til han har gjort det han sier han skal. Dette burde du vite. Sett hardt mot hardt, hvis han virkelig mener det han sier. Jeg blir skeptisk. Han har 3 barn. Trekk deg tilbake å si dere ikke skal ha mer kontakt før det "rette er gjort". Det hjelper ikke å si du ikke vil ha det på "din kappe" om du likevel forsetter å treffe ham? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, O.G. said:

Tja, vet ikke det. Jeg går for å være veldig pen og er en magnet for opptatte menn. I tillegg blir jeg forbannet når de prøver seg, tenker hva faen tror du om meg, liksom?

Anonymkode: ec7cf...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver dere har en kjemi og alt det der, men utover det så virker det jo som du bare liker oppmerksomhet og flørt og at det er han som er mest på og overbevist om at dere er soulmates? Tror du dere er det? 

Jeg forstår situasjonen, jeg har vel vært i noe lignende selv hvor han var mest på. Hadde han vært singel så kunne vi datet og sett hvordan det utviklet seg på en helt vanlig måte uten store forpliktelser fra dag 1, men når han ikke er singel så er det så enormt mye større skritt, han må forlate hus og hjem bare for at man skal date normalt og se om man kan bli et kjærestepar. Og det vet man jo ikke før man har gått gjennom det med å date vanlig, oppføre seg som kjærester en stund, ha litt hverdager sammen og ikke bare stjålne øyeblikk. 

Jeg valgte å avslutte med han jeg da, prøvde å se realistisk på vår fremtid sammen og tror - mest pga hvordan jeg er skrudd sammen - at vi hadde hatt det morsomt en stund men at det hadde ikke fungert i lengden. Jeg ville ikke bære ansvaret for at han forlot en samboer for et "bomskudd" og ble sittende igjen alene etterpå, og kanskje til og med angret bittert og innsett at han ville være med hun han dumpet for meg likevel. Det blir for mye ansvar å bære. Ingen bør satse så mye for meg.

Anonymkode: 30157...dad

Takk for svar, det er akkurat sånn jeg har det. Nei, jeg vet jo ikke om vi er soulmates, er veldig tiltrukket og tenker på ham 24/7, men lar meg ikke overvelde av følelser pga omstendighetene. Men det virker jo som om han lar seg overvelde da. Jeg vet jo innerst inne at jeg bør gjøre som deg, men det er fryktelig vanskelig når det gir en så fantastisk følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir sansynligvis servert elskerinnetalen. Han vil ha oppmerksomheten og spenningen, og sier det som skal til for at du skal gi ham det. De fleste blir hos kona dersom hun ikke kaster ham ut. Svært ofte blir ekteskapet bedre en noen gang etter utroskap. Det blir en øyeåpner for begge.

Dette sier jeg fordi jeg selv har vært den bedratte som ikke kastet han ut. Vi har jobbet for forholdet og har lært å sette pris på hverandre og det vi har sammen.

Skygg banen. Det er stor fare for at du blir såret. 

Endret av Kanel1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan så mange ønsker å være sammen med mennesker som er så lite lojale. Hadde aldri kunnet stolt på ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Kanel1 skrev:

Du blir sansynligvis servert elskerinnetalen. Han vil ha oppmerksomheten og spenningen, og sier det som skal til for at du skal gi ham det. De fleste blir hos kona dersom hun ikke kaster ham ut. Svært ofte blir ekteskapet bedre en noen gang etter utroskap. Det blir en øyeåpner for begge.

Dette sier jeg fordi jeg selv har vært den bedratte som ikke kastet han ut. Vi har jobbet for forholdet og har lært å sette pris på hverandre og det vi har sammen.

Skygg banen. Det er stor fare for at du blir såret. 

Feil. Forholdet er kass og fortsetter å være destruktivt etter utroskap. Banner hundre prosent på at jeg drar hvis min framtidige partner er utro. Det også trakassering og vold.Men av en eller merkelig grunn så liker folk å bli hos de som er utro og voldelige... følelser eller ikke, det er ikke vanskelig å snu. 

Anonymkode: 6bcff...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De velger å være i et stødig forhold til slutt likevel.

Anonymkode: 7316b...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Jeg har bare lest det første innlegget, ikke eventuelle svar, så jeg beklager hvis jeg har gått glipp av litt informasjon.)

Jeg er redd du kanskje er litt mer betatt av selve oppmerksomheten han gir deg enn du er av selve mannen? Hvis du hadde vært like gal etter ham som han er etter deg, hvis du virkelig hadde vært forelsket i ham, tror jeg neppe at du hadde tatt et skritt tilbake og sagt at du ikke ville ha samlivsbruddet hans på din kappe. Hva er vel et samlivsbrudd hvis det virkelig kunne føre til lykken for dere begge?

Anonymkode: 8e4a9...c17

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...