AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #1 Del Skrevet 18. januar 2019 Hvor mange dater bør en gå på før dette kommer på bordet? Dater ikke på nett så kan ikke skrive det noen plass, annet enn i panna kanskje... men ja, når man vil date noen man liker, så tenker man kanskje ikke over at jeg, som ser frisk og rask ut, ikke kan føde. Mange menn i min alder, rundt 30, tenker vel å få barn? Andre barnløse her? Hvordan løste dere dette? Anonymkode: bd21c...4fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #2 Del Skrevet 18. januar 2019 Forskjell på ‘burde ikke’ og ‘kan ikke’ da. Siden du teoretisk sett kan få barn, synes jeg ikke det haster veldig med å si det. Menn drømmer ofte ikke like mye om barn som oss kvinner. Anonymkode: 1cc71...380 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #3 Del Skrevet 18. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forskjell på ‘burde ikke’ og ‘kan ikke’ da. Siden du teoretisk sett kan få barn, synes jeg ikke det haster veldig med å si det. Menn drømmer ofte ikke like mye om barn som oss kvinner. Anonymkode: 1cc71...380 Det er akkurat det, legene vil ikke si at jeg kan ikke, men det vil bli på eget ansvar og det vil absolutt bli i høyeste risikogrense. Det er ikke sikkert at helsen min blir bra igjen etterpå. Jeg burde presisert det i åpningsinnlegget. Anonymkode: bd21c...4fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #4 Del Skrevet 18. januar 2019 Det er ikke nødvendig å ta det opp før om en stund. Det går an å bli foreldre uten å måtte føde, så jeg synes ikke det er et problem. Anonymkode: e1de2...f3d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #5 Del Skrevet 18. januar 2019 Sa vel på tredje date at jeg ikke ville ha barn. Fyren tok det ikke så nøye. Vi er kjærester i dag og han forstår at skal han leve med meg så blir det ingen barn. Det går helt fint for hans del. Vi er nå 33 år gamle. Anonymkode: 89ec1...d67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #6 Del Skrevet 18. januar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Forskjell på ‘burde ikke’ og ‘kan ikke’ da. Siden du teoretisk sett kan få barn, synes jeg ikke det haster veldig med å si det. Menn drømmer ofte ikke like mye om barn som oss kvinner. Anonymkode: 1cc71...380 Må si meg enig her, syntes ikke det er noe hastverk å fortelle i det hele tatt Anonymkode: 3597f...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #7 Del Skrevet 18. januar 2019 Kommer litt an på... forskjell på å IKKE ville ha barn og bør ikke føde egne barn. Nå har jeg barn, men hadde en date fortalt han ikke ville hatt barn, verken biologiske eller adopsjon så hadde jeg ønsket å vite det så tidlig som mulig. Anonymkode: d0ffa...afe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 18. januar 2019 #8 Del Skrevet 18. januar 2019 Jeg ville ikke sagt noe før man evt hadde blitt ordentlig kjærester, og hadde datet en god stund. Kommer temaet opp tidligere på naturlig og tilfeldig vis, går det jo an å nevne det, men ellers kan man fint vente. Som en annen nevnte lengre opp i tråden; ikke alle menn er så opptatte av å få unger. Fler menn enn kvinner ser fint for seg et liv uten barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #9 Del Skrevet 18. januar 2019 Vet ikke hva du sliter med, men jeg fikk høre at det var en viss risiko for meg å bære frem barn på grunn av skoliose. Det vittige er at jeg ble benere i ryggen for hvert svangerskap. Har båret frem tre barn. Nå kan man knapt se at jeg har skoliose. Men... det kunne gått andre veien! Anonymkode: 22a5f...c65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #10 Del Skrevet 18. januar 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer litt an på... forskjell på å IKKE ville ha barn og bør ikke føde egne barn. Nå har jeg barn, men hadde en date fortalt han ikke ville hatt barn, verken biologiske eller adopsjon så hadde jeg ønsket å vite det så tidlig som mulig. Anonymkode: d0ffa...afe Dersom man ikke kan eller ikke bør få barn, vet man jo kanskje om det. Om man ønsker å få barn engang i fremtiden eller ikke, er der vel ikke alltid man vet i en datingsituasjon. Det er ofte noe man finner ut av etter hvert som man blir eldre og ser hvordan forholdet utvikler seg. Ikke alle går inn i et forhold som verpesjuke. Anonymkode: a8563...f62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 18. januar 2019 #11 Del Skrevet 18. januar 2019 Hvis fødselen er problemet kan du kanskje få innvilget keisersnitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #12 Del Skrevet 18. januar 2019 Jeg kan ikke få barn (måtte fjerne livmoren) og nå har jeg kun vært i et forhold da, men da sa jeg det veldig tidlig. Og det gjør jeg nok om jeg møter noen andre også. Er elefanten i rommet, like greit å få det avklart. Anonymkode: 4c205...cb7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #13 Del Skrevet 18. januar 2019 For meg var det ingen helsesituasjon, men jeg er frivillig barnløs, og tok praten om barn med mannen min veldig tidlig i forholdet. Vi var tidlig i 30-årene da vi ble sammen, og av hensyn til oss begge to ville jeg avklare et så viktig tema før det hadde gått for lang tid. Jeg synes det med barn er ganske viktig å snakke om når man er såpass voksen når man innleder et forhold fordi det kan være ekstremt problematisk hvis man har svært ulike forventninger, muligheter eller ønsker på det området. Mannen min er en utrolig bra fyr, og hvis det var viktig for ham å få barn ville jeg ikke hindre ham i det. Men da ville jeg heller ikke «bruke opp tiden hans» på at han skulle være sammen med meg. Hvis han ikke kunne leve uten barn måtte han fått lov til å finne en annen kjæreste enn meg. Heldigvis for meg var heller ikke han innstilt på barn, og på de 14 årene som har gått har ingen av oss ombestemt oss. Anonymkode: 7e6d1...63e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #14 Del Skrevet 18. januar 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dersom man ikke kan eller ikke bør få barn, vet man jo kanskje om det. Om man ønsker å få barn engang i fremtiden eller ikke, er der vel ikke alltid man vet i en datingsituasjon. Det er ofte noe man finner ut av etter hvert som man blir eldre og ser hvordan forholdet utvikler seg. Ikke alle går inn i et forhold som verpesjuke. Anonymkode: a8563...f62 Livet kan klart endre seg. Men tenker at når en er voksen så vet en oftd om en ønsker barn. Klart, i tidlig dating vet en jo ikke om en vil ha barn med akkurat den personen. Anonymkode: d0ffa...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå