Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En av kompisene min, en barndomsvenn og god venn generelt har fått seg dame. Han fant tonen med en god venninne av seg igjennom mange år, og de skal nå forsøke å ta det neste steget - kjæresteforhold. Jeg og han er i en sammensveiset guttegjeng fra barndommen av. Vi alle gikk i samme klasse med hverandre på skolen og hang sammen etter skoletid. Nå pusher 30 og vi har fortsatt den samme kontakten. 

Greia er at kompisen vil at alle skal treffe denne jenta - forståelig nok. Han er stolt og ønsker å vise henne fram. Først ut er jeg og en annen venn av oss (som også har dame, jeg har ikke). Vi er altså 5 stykker, to par og så jeg. Av en eller annen grunn får dette meg til å føle meg bitteliten og tanken på å sitte sammen med dem alene gjør meg skikkelig ubekvem. Som at jeg selv har invitert meg med på dette, at jeg ikke passer inn, jeg er han som de må be med fordi at de må omtrent. Jeg tok opp dette med han som fikk seg dame at det blir bare rart om jeg skal være der. Jeg sa det var kanskje best at dere tok en dobbeldate i første omgang da det er det det føles ut som, så får resten av oss treffe henne senere. Men han insisterte, han vil at jeg skal være med, det var viktig for han tydeligvis. Han tok ikke et nei for et nei. 

Jeg vet ikke hva det er. Det er ikke det at jeg føler meg mislykket for å være singel heller, jeg har valgt å være det selv i en periode så. Det hele resulterte i at jeg fant opp en unnskyldning for å ikke kunne bli med. Jeg må på jobb, en jobb det er lett å tro at jeg må gjøre til enhver tid nå som det er vinter. Nå, nå sitter jeg igjen med dårlig samvittighet naturligvis. Dette er ikke likt meg i det hele tatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg gjør ikke det. Hvis det plager deg så bare si det som det er, det er ingen big deal

Anonymkode: 85ff3...208

Skrevet

Helt vanlig å være mann, pushe 30 og singel 🙂

Anonymkode: d2300...2ce

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde hurtig takket nei til sånt selv, hadde ikke gadd å sitte opp i noe sm hurtig kunne bli en par date. 

Skrevet

Jeg kjører den type løgner hele tiden. Kjører en hvit løgn, istedet for å si "Sorry, jeg har bare ikke lyst". Det er jeg 100% sikker på at mine venninner gjør mot meg også. Jeg hadde heller ikke hatt så lyst til å bruke en hel kveld sammen med to par som singel. Det er som regel ganske kjedelig, i tillegg til at jeg ikke helt ser vitsen med å bli kjent med venners kjæreste: det er 1. Ikke mennesker jeg har valgt selv, og 2. De forsvinner ut av livet/man blir bannlyst om man har kontakt med dem når det blir slutt uansett. 

Anonymkode: dd031...c62

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...