Occupitus Skrevet 18. januar 2019 #1 Skrevet 18. januar 2019 November 2018 ble jeg stoppet av en gataselger som selger Omega3. Hun mente at jeg kommer til å få gratis bli-kjent pakke og to ekstra i posten eller noe slik. Resten skal betales i ganske billig pris. 149 per måned - fast pris. Jeg sente etterhvert e-mail at jeg ønske å avslutte abonnement avtale, og vil ikke har mer av dette. Noen dager senere fikk jeg svar at mitt abonnement avtalen ble satt på stopp. Jeg har fortsatt den e-mail de svarte i mitt arkiv felt. I December så fikk jeg to ekstra pakke og tenkte at dette er to ekstra pakke som de lovte meg, og nå er mitt abonnement avtalen satt på stopp så har jeg ikke gjort noe mer. I går fikk jeg faktura fra dem og de krever at jeg skal betale 894kr... Nå sitter jeg med den faktura på bordet og vet ikke hva skal jeg med den. Jeg sente dem en e-mail til og spurte om hvorfor fikk jeg fortsatt faktura, og samtidig prøvde jeg å ringe dem men til ingen lykkes. Så jævlig vanskelig å få kontakt med dem fordi jeg kan ringe bare mandag til torsdag kl.18:00-21:00, og ble satt på kø nummer 9, alltid kø nummer 9 hver gang jeg ringe i tida. Hva skal jeg gjøre nå? De har heller ikke svart på min e-mail om faktura. Er det noen som har slik erfaring? Hva gjorde for å komme ut av dette?
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #3 Skrevet 18. januar 2019 Du skal iallefall ikke betale. Vent litt så skal jeg finne noen linker på slik svindel. Finnes tråder på det fra før også. Anonymkode: 7e13b...f74
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #4 Skrevet 18. januar 2019 Klag på abonnementet: https://www.vi.no/okonomi/blitt-lurt-til-a-abonnere-slik-kommer-du-deg-ut-av-det/69903886 Anonymkode: 7e13b...f74
Occupitus Skrevet 18. januar 2019 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2019 14 minutter siden, Sillyline said: Heter firmaet Omega3 Norge? Slik jeg forstå så het firmaet Vitobia AS som er i slekt med Omega3Norge eller noe slik. Fordi deres kontakt e-mail er [email protected]
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #6 Skrevet 18. januar 2019 https://www.tv2.no/a/5775038/ Anonymkode: 7e13b...f74
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #7 Skrevet 18. januar 2019 Her er en tråd til på dem, fra 2014: Anonymkode: 7e13b...f74
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #8 Skrevet 18. januar 2019 Artikkel/video på TV 2 hjelper deg om et selskap som operere på samme vis: https://www.tv2.no/a/10210868 Anonymkode: 7e13b...f74
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #9 Skrevet 18. januar 2019 Facebooksiden til Omega 3 Norge: https://www.facebook.com/Omega-3-Norge-416966928412328/ Anonymkode: 7e13b...f74
Occupitus Skrevet 18. januar 2019 Forfatter #10 Skrevet 18. januar 2019 Kanskje skal forsøk å ringe igjen eller send en mail til. Skjønner ikke hvorfor skal de sende pakke og faktura etter at de har sagt at mitt abonnement er satt på stopp.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #11 Skrevet 18. januar 2019 Ikke betal. De driver bare med lureri. Jeg opplevde det samme. Jeg sendte pakken i retur og fikk stoppet abonnementet. Allikevel prøver de seg med jevne mellomrom. Nå er det over 4 år siden sist jeg fikk en pakke fra de. Allikevel sendte de meg en regning på over 1000 kroner før jul, med trussel om inkasso hvis jeg ikke betalte. De håper vel at noen blir skremt til å betale. Regningen gikk i søpla, og jeg har ikke hørt noe mer. Kontakt forbrukerrådet hvis du er usikker. Anonymkode: e1c82...0e4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #12 Skrevet 18. januar 2019 51 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke betal. De driver bare med lureri. Jeg opplevde det samme. Jeg sendte pakken i retur og fikk stoppet abonnementet. Allikevel prøver de seg med jevne mellomrom. Nå er det over 4 år siden sist jeg fikk en pakke fra de. Allikevel sendte de meg en regning på over 1000 kroner før jul, med trussel om inkasso hvis jeg ikke betalte. De håper vel at noen blir skremt til å betale. Regningen gikk i søpla, og jeg har ikke hørt noe mer. Kontakt forbrukerrådet hvis du er usikker. Anonymkode: e1c82...0e4 De har holdt på i fire år! Anonymkode: 7e13b...f74 1
Occupitus Skrevet 19. januar 2019 Forfatter #13 Skrevet 19. januar 2019 18 hours ago, AnonymBruker said: Ikke betal. De driver bare med lureri. Jeg opplevde det samme. Jeg sendte pakken i retur og fikk stoppet abonnementet. Allikevel prøver de seg med jevne mellomrom. Nå er det over 4 år siden sist jeg fikk en pakke fra de. Allikevel sendte de meg en regning på over 1000 kroner før jul, med trussel om inkasso hvis jeg ikke betalte. De håper vel at noen blir skremt til å betale. Regningen gikk i søpla, og jeg har ikke hørt noe mer. Kontakt forbrukerrådet hvis du er usikker. Anonymkode: e1c82...0e4 Holy ****, fire år! Jeg skal ikke betale den regning likevel. De si jo at mitt abonnement er satt på stop og jeg har bevis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå