Gjest Sneip Skrevet 6. april 2005 #1 Skrevet 6. april 2005 Noen som har noen gode oppskrifter på hjemmelaget potetsalat?
Nilma Skrevet 6. april 2005 #2 Skrevet 6. april 2005 Jeg har dessverre ikke en eksakt oppskrift til deg, men omtrent slik: Kokte poteter i biter Majones - vanlig eller lett Rømme - foretrekker lett her (bruker mer majones enn rømme, minst dobbelt så mye) Hakket HEL sylteagurk + litt lake Hakket vanlig løk Sennep Salt, pepper og litt sukker etter smak Ikke akkurat erkesunt, men vanvittig godt. Et litt sunnere alternativ er å bytte ut noe av majonesen/rømmen med kesam.
metteflette Skrevet 6. april 2005 #3 Skrevet 6. april 2005 Kokte poteter i biter halvt beger creme fraiche el rømme majones til du synes det smaker ok salt,pepper et lite grønt eple fint hakket vårløk Smaker veldig godt, du må besten bare beregne utifra hvor mange personer som kommer
tommeline Skrevet 6. april 2005 #4 Skrevet 6. april 2005 Har heller ikke eksakte mål, blander sammen til jeg syns det smaker godt: kokte poteter i biter rømme surmelk grov sennep litt hakket purre eller gressløk (rødløk eller vårløk er sikkert også godt) salt og pepper
Chiquita Skrevet 6. april 2005 #5 Skrevet 6. april 2005 http://ez.kvinneguiden.no/article/view/13/1/33
Arkana Skrevet 6. april 2005 #6 Skrevet 6. april 2005 Kokte poteter i terninger, hardkokte egg, løk og mais. Blandes med hjemmelaget (må være hjemmelaget, det er det som gjør min potetsalat så god!), lettrømme, litt balsamicoeddik, salt og pepper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå