AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #1 Skrevet 18. januar 2019 Jeg skriver "nyhetssaker" fordi jeg ikke helt hva jeg skal kalle det. Saker på VG og TV2 sine sider, gjerne ofte agruknytt. Det virker som flertallet av kommentarene er særdeles lite gjennomtenkt. Det virker som de som kommentarer ikke bryr seg om at det de skriver ofte er helt idiotisk, ellers så er det rett og slett ikke klar over det selv. De fleste kommentarene er fra menn, som gir mening om de er impulsive mennesker da menn stort sett er mer impulsive enn kvinner. Ikke mening å henge ut menn her, det finnes sikker mange kvinner som har idiotiske kommentarer på lur, men det er ofte mer forsiktige. Jeg skriver ofte ganske godt gjennomtenkte kommentarer, og så sletter jeg dem to minutter etterpå. Kommentarene har ofte lite argument og er ofte hetsende av natur. Om en artikkel omhandler en offentlig person er kommentarene gjerne ganske negative, og ikke den type kommentar man ville brukt om man sto ansikt til ansikt. Hvorfor føler noen seg tryggere på å fornærme andre i et kommentarfelt hvis man ikke ville sagt det om man møtte dem på gata? Anonymkode: 97c00...304 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #2 Skrevet 18. januar 2019 Fordi menn er drittsekker Anonymkode: 23b8f...530 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #3 Skrevet 18. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi menn er drittsekker Anonymkode: 23b8f...530 Og der kom mannehatet ja! Typisk Kvinneguiden... Anonymkode: d16e5...76a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå