Gå til innhold

Noen her som har erfaring med progesteron?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har nå hatt min andre spontanabort. Første var en MA/bligthed ovum, denne begynte av seg selv. Ingen barn fra før. Var hos gynekolog i dag som sa at jeg kunne komme til dem igjen ved neste graviditet for litt ekstra oppfølgning. Da nevnte han progesteron, at vi kunne vurdere å bli satt på det når jeg er gravid igjen. Noen som har erfaringer med dette? Jeg blir forsåvidt lett gravid tydeligvis, men kroppen klarer ikke holde på det befruktede egget. Må man betale for progesteron, evt hvor mye? Han snakket om at jeg da begynner på dette og går på det frem til uke 12. 

Anonymkode: 2104d...bbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Jeg har nå hatt min andre spontanabort. Første var en MA/bligthed ovum, denne begynte av seg selv. Ingen barn fra før. Var hos gynekolog i dag som sa at jeg kunne komme til dem igjen ved neste graviditet for litt ekstra oppfølgning. Da nevnte han progesteron, at vi kunne vurdere å bli satt på det når jeg er gravid igjen. Noen som har erfaringer med dette? Jeg blir forsåvidt lett gravid tydeligvis, men kroppen klarer ikke holde på det befruktede egget. Må man betale for progesteron, evt hvor mye? Han snakket om at jeg da begynner på dette og går på det frem til uke 12. 

Legen din tenker sikkert på ala Lutinus eller Crinone :) Søk på felleskatalogen, så finner du pris :) 

Skrevet

Okei, takk! Det skal jeg søke litt på:) 

Skrevet

Koster vel rundt 1600kr for forbruk frem til uke 12. Det var ca det jeg betalte nå nylig for Lutinus. Nokså dyrt hvis man skal bruke det i flere forsøke.

Anonymkode: ec76b...a0e

Skrevet

Jeg mistet også flere ganger og ble til slutt satt på Crinone. Nå er jeg 6 mnd på vei! 😊 Så ta i mot progesteron hvis legen anbefaler dette for det funker virkelig. Det er litt styr, men det er absolutt verdt det. Lykke til! 😊

Skrevet
40 minutter siden, Chara skrev:

Jeg mistet også flere ganger og ble til slutt satt på Crinone. Nå er jeg 6 mnd på vei! 😊 Så ta i mot progesteron hvis legen anbefaler dette for det funker virkelig. Det er litt styr, men det er absolutt verdt det. Lykke til! 😊

Åh så fint å høre 😊 Kjenner jeg ble mye mer optimistisk! Tusen takk! 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Koster vel rundt 1600kr for forbruk frem til uke 12. Det var ca det jeg betalte nå nylig for Lutinus. Nokså dyrt hvis man skal bruke det i flere forsøke.

Anonymkode: ec76b...a0e

Ja jeg søkte litt og kom frem til at det blir ca den prisen. Får holde av litt penger fremover, absolutt verdt det om det fungerer:) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...