AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #1 Skrevet 18. januar 2019 Jeg har en samboer som ikke har et særlig godt nettverk. Han blir i perioder veldig lei seg og føler seg ensom. Vi har to barn, så det er jo ikke så mye tid sånn i hverdagen, men når han har mulighet til det, har han ingen han kan være med, bare ta seg en øl og snakke med. Han har kamerater fra han var yngre, men de er på vidt forskjellige stadier i livet og har ikke lenger de samme interessene. De har rett og slett vokst fra hverandre. Hvordan går voksne menn frem for å få seg venner? Er det noe jeg kan gjøre for å hjelpe? Anonymkode: df504...ca9
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #2 Skrevet 18. januar 2019 Jeg er i samme situasjon som samboeren din, bare at jeg er kvinne. Mannen min har noen venner han kan finne på ting med og de spør han ofte, mens jeg ikke har noen overhodet. Kan ikke huske sist noen (utenom samboeren min selvsagt) spurte meg om vi skulle finne på noe. Vet ikke hvorfor noen av oss får det sånn. Håper det endrer seg i løpet av livet. Anonymkode: cf376...4da 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #3 Skrevet 18. januar 2019 Har det på samme måte. Mannen min er nå hos en kompis og drikker øl, mens jeg sitter hjemme i sofaen og sturer. Anonymkode: ad2ed...c39 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #4 Skrevet 18. januar 2019 Jeg er også den ensomme samboeren. Min samboer er borte fra i dag til i morgen kveld, konsert med venner utenbys. Jeg later som overfor meg selv og andre at jeg stortrives i eget selskap og koser meg i kveld. Trist, for det er ikke sant, skulle gjerne hatt alternativer. Vet ikke hvor mye du kan gjøre, men kanskje involvere ham med dine venner, og oppfordre til fritidsaktiviteter med ungene -følge på svømming, fotballtrening eller andre arenaer hvor man kan møte andre? Vet det ikke er så lett som voksen da. Anonymkode: f654d...b9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå