AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #1 Skrevet 18. januar 2019 Noen som vil dele sine erfaringer rundt å inneha en lederstilling og hvordan dette fungerer å kombinere med å være småbarnsmor? Anonymkode: e8779...ec4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #2 Skrevet 18. januar 2019 Kommer an på type lederstilling. Er det mellomleder feks er det ikke et problem, men er det høyt oppe og du må ha kompetanse kan det bli litt verre å sjonglere. Anonymkode: 4b26d...2c1 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #3 Skrevet 18. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kommer an på type lederstilling. Er det mellomleder feks er det ikke et problem, men er det høyt oppe og du må ha kompetanse kan det bli litt verre å sjonglere. Anonymkode: 4b26d...2c1 Hva mener du med å ha kompetanse? Alle som arbeider må vel ha kompetanse innen det de driver med.. Anonymkode: 245e8...7cd 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #4 Skrevet 18. januar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som vil dele sine erfaringer rundt å inneha en lederstilling og hvordan dette fungerer å kombinere med å være småbarnsmor? Anonymkode: e8779...ec4 Jeg fikk ny lederstilling da barna var ett og tre, og det var beinhardt, men det gikk. Forutsetter jo at man har en mann/partner som også stiller opp, og at man er fleksibel og god på planlegging. Morgenene leverte jeg f.eks enten i barnehage eller jeg var på jobb kl 07. Hentet i barnehage ca annenhver dag, og jobbet ørlite lenger andre dagene (forsøkte å få til felles middag). Og det ble stadig litt jobbing på kvelden. Det var et slit, men også en herlig tid 😊 Anonymkode: df5e7...255
Felidays Skrevet 18. januar 2019 #5 Skrevet 18. januar 2019 Tre barn her under 8 , og ledelse siden halvparten av tida. Men en mann med lederstilling også. Det er slitsomt. Men vi er veldig flink å organisere pluss at vi har begge fleksible jobber på en måte. Jeg føler en sjelden gang at jeg ikke rekker alt. Jeg jobber to lange dager og tre korte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå