Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil dele sine erfaringer rundt å inneha en lederstilling og hvordan dette fungerer å kombinere med å være småbarnsmor?

Anonymkode: e8779...ec4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på type lederstilling. Er det mellomleder feks er det ikke et problem, men er det høyt oppe og du må ha kompetanse kan det bli litt verre å sjonglere.

Anonymkode: 4b26d...2c1

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kommer an på type lederstilling. Er det mellomleder feks er det ikke et problem, men er det høyt oppe og du må ha kompetanse kan det bli litt verre å sjonglere.

Anonymkode: 4b26d...2c1

Hva mener du med å ha kompetanse? Alle som arbeider må vel ha kompetanse innen det de driver med..

Anonymkode: 245e8...7cd

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vil dele sine erfaringer rundt å inneha en lederstilling og hvordan dette fungerer å kombinere med å være småbarnsmor?

Anonymkode: e8779...ec4

Jeg fikk ny lederstilling da barna var ett og tre, og det var beinhardt, men det gikk. Forutsetter jo at man har en mann/partner som også stiller opp, og at man er fleksibel og god på planlegging. Morgenene leverte jeg f.eks enten i barnehage eller jeg var på jobb kl 07. Hentet i barnehage ca annenhver dag, og jobbet ørlite lenger andre dagene (forsøkte å få til felles middag). Og det ble stadig litt jobbing på kvelden.

Det var et slit, men også en herlig tid 😊

Anonymkode: df5e7...255

Skrevet

Tre barn her under 8 , og ledelse siden halvparten av tida. Men en mann med lederstilling også. 

Det er slitsomt. Men vi er veldig flink å organisere pluss at vi har begge fleksible jobber på en måte. Jeg føler en sjelden gang at jeg ikke rekker alt. 

Jeg jobber to lange dager og tre korte. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...