Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nordby ligger ca 30 min fra Strømstad... Ikke langt unna Svinesund :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Når man først er på Nordby bør man ta en tur innom senteret.... ihvertfall på indiska...mye kult interiør! :)

Skrevet
Når man først er på Nordby bør man ta en tur innom senteret.... ihvertfall på indiska...mye kult interiør! :)

Og à pro pos Indiska- de har åpnet butikk i Oslo nå :-) !

Unnskyld avsporingen... :sjenert:

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjøper dere ikke litt ekstra når dere er i Sverige da? ..som dere ikke har bruk for mener jeg... lurer på om det blir så billig til slutt likevel?

Jeg støtter norske bønder og kjøper kun norsk mat!! :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet

Det meste er vel nevnt her også te. Da burde du prøve en te i løsvekt som heter Himlagott. Den er knallgod :)

Skrevet

vi handlet kebab kjøtt der sist, og det var utrolig godt, rimelig også - i tillegg til at jeg ikke kan få tak i det her jeg bor iallefall:) kyllingfileter handler vi også + hamburgere, og ost!

Skrevet

Vi gjør storinnkjøp i Sverige fra tid til annen. Da blir det mye pålegg, kyllingfilét, biff, karbonadedeig, kjøttdeig, brus og annet. Kjøper den kyllingfiléten som heter Gullfågel og som kommer i en hvit pappeske. Koster 149,- SEK, tror jeg. Kjempegod. Når det gjelder kjøttdeig, kjøper vi alltid karbonadedeigen, fordi vi synes den er best. Og vi velger den svenske biffen fremfor den irlandske.

For den som liker yoghurt - prøv den svenske vaniljeyoghurten! Nesten som en dessert! :)

Skrevet

Forrige gang kjøpte jeg veldig rimelig serranoskinke og chorizopølse.

Skrevet
Nordby ligger ca 30 min fra Strømstad... Ikke langt unna Svinesund :)

Det tar maks 15 minutter å kjøre fra både Strømstad og Svinesund.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har tips om en nydelig tesort som ikke er i handelen i Norge (har sjekket med Twinings).

Söder Te Onnen Aika heter den. Og er selvsagt en Twinings-te... Nå har ikke jeg vært i Sverige på ett år, men akkurat den teen er nok til at jeg ønsker meg en tur for å handle!

Løp og kjøp!!!

• 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...