Lastrega Skrevet 18. januar 2019 #1 Skrevet 18. januar 2019 Hei! Jeg har lenge tenkt på å prøve å finne en gammel venn av meg. Vi gikk på barneskolen sammen og var bestevenner, men han flyttet til andre siden av landet og jeg har ikke snakket med han siden. Har alltid tenkt mye på han og lurer fælt på hvordan han er og har det i dag. Dessverre husker jeg bare fornavnet hans. Er det noen som vet om det går an å finne register på elever ved barneskolen eller har noen gode ideer til hvordan jeg kan finne han?
Thyra Skrevet 18. januar 2019 #2 Skrevet 18. januar 2019 Hvis du har kontakt med noen andre fra barneskolen, kanskje noen av de husker etternavnet hans? Du kan også prøve å kontakte skolen. Jeg vet ikke hvor lenge de sparer på slike register og om de i det hele tatt har lov å gi ut slik infirmasjon. Men det skader ikke å spørre. 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #3 Skrevet 18. januar 2019 Har du ett klassebilde fra den tiden, kanskje du finner etternavnet der. Eller husker du navnet på noen andre fra klassen, søk opp de på facebook og sjekk om de har en venn på vennelista si med dette fornavnet... Anonymkode: fc3ad...b99 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå