Gå til innhold

Hva anser du som en sen seksuell debut?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vent lengst mulig. Når sexlivet begynner er det bare tårer, sorg og avvisning.

Anonymkode: 1eb63...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde en kjæreste som jobbet i et felt der han hadde innblikk i disse tallene. Den gjennomsnittlige debuten ligger langt høyere enn folk tror, og man skal i hvert fall ikke tro "anonyme spørreundersøkelser" på nett. En sen debut ligger nærmere 30, da folk flest har samleie for første gang mellom 20-25.

Anonymkode: 73189...843

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde en kjæreste som jobbet i et felt der han hadde innblikk i disse tallene. Den gjennomsnittlige debuten ligger langt høyere enn folk tror, og man skal i hvert fall ikke tro "anonyme spørreundersøkelser" på nett. En sen debut ligger nærmere 30, da folk flest har samleie for første gang mellom 20-25.

Anonymkode: 73189...843

Trodde gjennomsnittet var 18 år? hvor finner man de tallene du snakker om da?

Anonymkode: 56bc7...0bb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er sent, men ikke unormalt sent, ettet 25. Om man er mellom 25-40 så kan man godt være helt normal selv om man debuterer seksuelt i det tidsrommet. Etter 40 er man VELDIG sen, og for kvinner har jo toget nesten gått mtp. barn. Og om man er passert 40 og enda ikke har funnet en partner så er man vel antagelig ganske sær ellet spesiell, mistenker jeg. 

Anonymkode: 96798...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jeg aldri tenkt på. Spiller det noen rolle? Folk bør ikke ha sex hvis ikke de er klare for det, uansett alder.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius

Gjennomsnittet er 17 år for jenter og 18 år for gutter, så man må et stykke opp i 20-åra for at det skal kunne karakteriseres som sent, synes jeg. Rundt 25+.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius
30 minutter siden, wintergirl skrev:

Aldri for sent hvis det ikke er ønsket før. 

Forskjell på sent og "for sent". Det er jo aldri for sent, så lenge kroppen virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonymus Notarius skrev:

Forskjell på sent og "for sent". Det er jo aldri for sent, så lenge kroppen virker.

Det er vel bare det at jeg ikke tenker på hva som er sent i forhold til første debut, da det kommer an på hvert enkelt menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var selv 21 da jeg debuterte og følte at det var veldig sent. Jeg tenker at alt etter 18 år er sent. Jeg tenker også litt motsatt av andre som tenker at høyere debutalder er mer normalt for gutter. Jeg er enig i at hvis noen først debuterer tidlig, er det vanligvis en jente (som ligger med en eldre gutt), men når vi ser på jomfruer som har passert 20, tror jeg nok flertallet der vil være jenter, fordi de er mer kresne. De ligger ikke med hvem som helst, selv om de kunne tenkt seg sex. Gutter har som regel en lavere terskelen for hvem de ligger med. 

Anonymkode: 23cef...23a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over 20 tenker jeg er sent. Men synes det er flott med de som venter fordi de faktisk ønsker å vente. 

Anonymkode: 4dd29...727

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg var altfor tidlig ute, 15 år. Bedre enn mannen min da. Han var 23, kjekk som bare det men kresen og ville vente på den rette. Så ble det en fuktig kveld på byen og han kan knapt huske dama.

Anonymkode: 814cd...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kjærlighetsbarn98

Har ikke noe formening om dette. Synes kanskje over 30 år, men ser heller ikke noe galt i å vente så lenge 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv i trettiårene og har ikke debutert ennå. Har hatt andre prioriteringer i livet, og andre interesser. :)

Anonymkode: 29f1c...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 16 år og føler det var seint (på daværende tidspunkt). 

Anonymkode: 70417...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...