Gå til innhold

Bleier

Cr@sh

Hvilket bleie-merke bruker du på barna?  

1. 1. Hvilket bleie-merke bruker du på barna?

• Pampers
      6
    • Libero
      9
    • Kushies Tøybleier
      0
    • Tøybleier fra Nøstebarn
      1
    • Huggies
      1
    • Andre
      3

Anbefalte innlegg

Hei!

Hvilket bleie-merke bruker dere på barna deres?

Selv bruker jeg Libero på gutten min - men egentlig ikke av noen annen grunn enn gammel vane.

Anbefaler du en type fremfor en annen? Evt. hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi använder Änglamark - Svenska Coops miljömärkte. Eller Coop Extra - lågprisblöjorna

Varför?

För att INTE använda Pampers eller Libero som har så stor marknadsandel.

För att SLIPPA rabattmärken och medlemsskap och få rätt lågt pris utan kuponger

För att det är liiite miljövänligare inbillar jag mig.

För att Pampers inte passade så bra.

I Sverige säljs det nästa bara Ekonomipack med blöjor och både Pampers och Libero håller på med medlemsklubbar och rabatterbjudanden för att binda upp oss konsumenter.

Jag betalar heller ett lågt pris utan kupong och slipper medlemsreklamen i lådan. Nu kan jag köpa blöjor utan att svära över att ha glömt kupongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker libero på datteren min og det har fungert greit! Kjøpte en pampers pakke en gang, men den fikk hun utslett av.. Tålte nok ikke lotionen som var i dem, kjekt at libero er lotion fri! :-)

Har også kjøpt tøy-bleier poppilo eller noe lignende tror jeg de het...De er i størrelse 6mnd, og da vi prøve da hun var 3mnd, tisset stakkars jenta så de rant nedover beina og oppover ryggen!! Så de får vi vente litt med..

Fant ut at vi ville bruke tøybleier p.g.a miljøet og fordi jeg innbiller meg at det er bedre å ligge med tøy på stumpen enn engangsbleier..

Dessuten er det mye billigere og kan brukes på flere barn i fremtiden :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg stemte Pampers.

Han bruka Pampers Activ Fit- eg syns den e kjempegod!

Har berre prøvd pampers og libero- og libero tissa han gjennom (vart våt opp etter ryggen) so her var valget enkelt.

Har egentlig ikkje tenkt på å prøve andre bleier sidan vi e so fornøgde med Pampers.

So bruka vi bleierkort på Bunnpris så det blir kvar 4.bleiepakke gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Vi har prøvd pampers og libero, og for datteren vår er det ikke tvil om at liberobleiene sitter best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg bruker pampers fordi de har de i økonomipakninger på rema til 100kr for 80 bleier. Liker egentlig libero bedre, men da må jeg handle i spesielle butikker for å få lav pris, og det gidder jeg ikke. Hadde helst ønsket å bruke billig-merkene, men de duger ikke på mine unger desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker for det meste Pampers fordi at de er økonomipakninger på rema til 100kr for 80 bleier.Og kjøper en del bleiepakker på bunnpris av og til,siden den 4 pakken er gratis.

Men bruker også Libero`s trusebleie Baby and Go.

Jeg synes også at pampersbleiene er bedre enn liberobleiene,hun kjennes tørr om morgenen selv med en tissvåt bleie,det er hun ikke med liberobleiene.

Har prøvd bleiene fra Europris(Mumie) og aldri mer,da var veslemor våt og hun tisset gjennom de.

Bleiene til Coop tåler hun ikke,får utslett.

Har ikke prøvd de på Lidl,så de kan jeg ikke si noe om.

koldbruna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
jeg bruker pampers fordi de har de i økonomipakninger på rema til 100kr for 80 bleier. Liker egentlig libero bedre' date=' men da må jeg handle i spesielle butikker for å få lav pris, og det gidder jeg ikke. Hadde helst ønsket å bruke billig-merkene, men de duger ikke på mine unger desverre[/quote']

Du kjøper ikke Libero fordi da må du handle i spesielle butikker for å få lav pris? Men du kjøper Pampers på Rema fordi der får du 80 bleier for 100 kroner? Er ikke dette en smule selvmotsigende, du må tross alt i "en spesielle butikk", les Rema, for å få økonomipakkningen til Pampers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker Pmapers fordi de sitter best på min lille. Og det er ikke noe minus at vi har sånn bleieavtale på Meny heller :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...