Tim Skrevet 17. januar 2019 #1 Del Skrevet 17. januar 2019 Jeg er en mann på 42 år som liker å gå med Speedo på stranda om sommeren. Jwg er ikke spesielt godt trent men gar en normal kropp på alle måter. Jenter og damer kan jo bruke tettsittende badedrakter og bikinier mens vi menn helst skal bruke store badeshortser som er svært ubehagelig dårlig når de er våte. Det er nesten så jeg vil kalle det en badeburka. Jeg nekter å bruke disse store klamme plaggene og vil helst ha så lite som mulig på meg, slik jentene har. Jeg kan til og med tenke meg å bruke stringtruse på stranda. Hva folk mener bryr meg egentlig veldig lite. Så lenge jeg ikke blir arrestert for blotting og dekker det helligste tenker jeg at det er greit. Hvorfor er det greit å tvinge menn til å bruke store klamme badeshortser? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 17. januar 2019 #2 Del Skrevet 17. januar 2019 Fordi menn i speedo er NÆSTI! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #3 Del Skrevet 17. januar 2019 Selv ikke såkalte veltrente menn ser bra ut i speedo. Absolutt ingen ser bra ut i speedo. men for all del, så lenge du ikke blotter deg får du gå med det du vil. Anonymkode: 97cba...1c5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #4 Del Skrevet 17. januar 2019 Speedos virker fort litt påtrengende, overlater ikke mye til fantasien. Men gjør som du vil, bruk den badebuksa du trives best med. P.S.Hvorfor i alle dager er ikke denne tråden på klesforumet? Anonymkode: 11701...838 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #5 Del Skrevet 17. januar 2019 Fabio bruker Speedo!, og svære tyske kjøttboller. Anonymkode: 2fecd...36d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #6 Del Skrevet 17. januar 2019 Akkurat nå, Tim skrev: Hvorfor er det greit å tvinge menn til å bruke store klamme badeshortser? Fordi hele kjønnsorganet deres er utenpå kroppen, og fordi dere ikke har rompe/har stygg rompe. Dere ser bare ikke særlig bra ut i speedo eller string. Det har Frank Løke ettertrykkelig bevist for dere. Han har en relativt bra kropp for å være nesten 40: ser likevel absolutt ikke bra ut i de stringtrusene sine med bukseseler på. Det at speedoen ble byttet ut med shorts, var litt som en gudegave fra moteverden til dere menn. Sett pris på det! Anonymkode: a1cdd...a6d 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 17. januar 2019 #7 Del Skrevet 17. januar 2019 Når kvinner kan bruke g-streng som viser dåse og hele ræva kan jo menn også bare bruke mindre plagg. Gå for speedo om du liker det. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 17. januar 2019 #8 Del Skrevet 17. januar 2019 Det er ikke en good look. Spesielt ikke på meg. Badeshorts er tingen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cum Control Skrevet 19. januar 2019 #9 Del Skrevet 19. januar 2019 På 18.1.2019 den 0.03, Tim skrev: Jeg er en mann på 42 år som liker å gå med Speedo på stranda om sommeren. Jwg er ikke spesielt godt trent men gar en normal kropp på alle måter. Jenter og damer kan jo bruke tettsittende badedrakter og bikinier mens vi menn helst skal bruke store badeshortser som er svært ubehagelig dårlig når de er våte. Det er nesten så jeg vil kalle det en badeburka. Jeg nekter å bruke disse store klamme plaggene og vil helst ha så lite som mulig på meg, slik jentene har. Jeg kan til og med tenke meg å bruke stringtruse på stranda. Hva folk mener bryr meg egentlig veldig lite. Så lenge jeg ikke blir arrestert for blotting og dekker det helligste tenker jeg at det er greit. Hvorfor er det greit å tvinge menn til å bruke store klamme badeshortser? Ingen som tvinger noen ting på deg, det er du som velger badetøy. Jeg ville heller badet naken, enn med en stor klam badeshorts. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #10 Del Skrevet 19. januar 2019 Ingen menn ser bra ut i speedo, og kvinner burde ikke bruke string på stranden. Anonymkode: 9482d...d87 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscae Skrevet 20. januar 2019 #11 Del Skrevet 20. januar 2019 Om du ikke bryr deg om å se bra ut, og helst vil ha det komfortabelt, så kjør på. Liker best komfortable plagg sjøl, så jeg skjønner jo poenget ditt. Men ikke forvent at andre liker det de ser, for det ser helt jævlig ut! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #12 Del Skrevet 20. januar 2019 Jeg er ikke noe fan av badeshorts selv. Men det finnes en mellomting her. Man trenger ikke bruke de minste speedoene. Det finnes andre som går ned på lårene. Jeg bruker noe lignende dette. Anonymkode: babef...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 20. januar 2019 #13 Del Skrevet 20. januar 2019 Gå med hva du vil. Jeg hadde ikke tenkt over det engang. Det var da mer vanlig før? Man tåler vel å se omrisset av utstyret? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 20. januar 2019 #14 Del Skrevet 20. januar 2019 (endret) Man har da på seg minst mulig når man skal bade! Hvis man etter eget ønske går på et sted man vet mange mennesker i alle aldre og fasonger samler seg for å sole seg og bade, burde man kanskje heller blitt hjemme og tatt seg en dusj enn å klage på eksponert hud. Verden er stappfull av verre ting. Spar vemmelsen til noe viktigere. Endret 20. januar 2019 av Påkrevd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #15 Del Skrevet 20. januar 2019 Det ser ikke særlig bra ut, men du skriver at du ikke bryr deg så da er vel bare å fortsette med det. Dessuten så er det ingen som tvinger noen til noe. Jeg har i hvert aldri sett noen bli tvunget til å gå med badeshorts hvis de kommer med speedo. Man velger det man ønsker å gå med selv, men det er også lov til å si at man ikke synes at det ser bra ut. Anonymkode: ad37c...b73 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 21. januar 2019 #16 Del Skrevet 21. januar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke noe fan av badeshorts selv. Men det finnes en mellomting her. Man trenger ikke bruke de minste speedoene. Det finnes andre som går ned på lårene. Jeg bruker noe lignende dette. Anonymkode: babef...88a Det så ut som en sykkelbukse/tights og det er tydelig photoshoppet. Ikke en eneste pitteliten bulk i sikte. Enten det eller så har han tapet utstyret bakover slik dragqueens gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carmen81 Skrevet 21. januar 2019 #17 Del Skrevet 21. januar 2019 På 18.1.2019 den 0.03, Tim skrev: Jeg er en mann på 42 år som liker å gå med Speedo på stranda om sommeren. Jwg er ikke spesielt godt trent men gar en normal kropp på alle måter. Jenter og damer kan jo bruke tettsittende badedrakter og bikinier mens vi menn helst skal bruke store badeshortser som er svært ubehagelig dårlig når de er våte. Det er nesten så jeg vil kalle det en badeburka. Jeg nekter å bruke disse store klamme plaggene og vil helst ha så lite som mulig på meg, slik jentene har. Jeg kan til og med tenke meg å bruke stringtruse på stranda. Hva folk mener bryr meg egentlig veldig lite. Så lenge jeg ikke blir arrestert for blotting og dekker det helligste tenker jeg at det er greit. Hvorfor er det greit å tvinge menn til å bruke store klamme badeshortser? Det er ikke greit 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 21. januar 2019 #18 Del Skrevet 21. januar 2019 6 minutter siden, carmen81 skrev: Det er ikke greit Hvorfor ikke? Når vi kvinner kan ha det badetøyet vil vil og med alt på utstilling ser jeg ikke hvorfor ikke menn skal kunne det samme. Ingen dør av å se en bulk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #19 Del Skrevet 21. januar 2019 Kan du fortelle hvilket land eller hvilken strand i Norge menn blir tvunget til å gå i badeshorts? Anonymkode: 2ffae...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #20 Del Skrevet 21. januar 2019 32 minutter siden, Peonjenta said: Hvorfor ikke? Når vi kvinner kan ha det badetøyet vil vil og med alt på utstilling ser jeg ikke hvorfor ikke menn skal kunne det samme. Ingen dør av å se en bulk. Enig. Synes ikke speedo er noe pent, men klart gutta skal få gå med det om de vil. Anonymkode: c0c6f...c43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg